Uuel ringil

Ei, seda ei saa öelda, et mu elust glamuur ja diskursus nüüd täiesti kadunud on. Sest mis oleks glamuursem TLC (tender loving care tõepoolest!) kanali pärlitest “Say Yes to the Dress” ja “Toddlers & Tiaras”, mida ma diivanile aheldatuna olen vaatama sunnitud, kui telekapult juhuslikult käeulatuses on! Tagatoas tundide kaupa voodis lösutades (Emis Roussos!) olen vastukaaluks lugenud Kõivu ja Austerit, diskursus mäherdune! Ja telekast tuleb muuseas kah diskursust – eilse sunnismaise söögi- ja tukkumisseansi saateks polnud muud vaadata kui dokfilmi Olof Palme noorusest. Märksa targemaks sain!

Seda ka ei saa öelda, et ma välimuse eest hoolitsemise täiesti unarusse oleksin jätnud. Öösärgist vabanen tihtipeale alles pool kolm päeval, küll aga olen saanud tundide kaupa testida Purelani kreemi alternatiivseid kasutusvõimalusi, kui Kõivu ega Austerit käepärast pole olnud. Küünenahkade pehmendamiseks muuseas oivaline. Ning ka karedaks kiskunud nina võttis pehmeks. Suurepärane toode!

 

 

 

17 kommentaari

Filed under Uncategorized

17 responses to “Uuel ringil

  1. Rõõmus lugeja

    Kui ma nüüd endale asju ette ei kujuta ja õigesti aru saan, siis palju-palju õnne :)
    Ja kui ma ikkagi ei oska vihjeid lugeda ja saan valesti aru, siis palju-palju õnne ikkagi, kuhugi ikka ära kulub ;)

  2. aitäh, arusaaja inimene! :)

  3. Liis

    Mõtlesin just, et pole kaua elumärki olnud… nüüd suisa kahestunud. Õnne!

  4. Aitäh, Liis! Mõtlesin, et üritan jälle blogima hakata. Näis, mis välja tuleb, eriti ei julge uskuda.

  5. eks see ju jah põhiliselt koduste prouade lõbu :P. Ja hea ikka et tarkusi jagad. Mul ka oleks küünenahku vaja pehmendada. Hm. Ei tea, kas niisama toda kreemi antasse, vai ainult koos lapsukesega :).

  6. eijah, apteegis on wabalt waarisa moodi.

  7. Lõpuks ometi, olen oodanud pikisilmi :)

  8. Oi! Õnne! Ja küll google reader (või õigemini laiskus surnud feedide koristamisel) on hea, ei maga lemmikute reinkarneerumist maha!

  9. Ohhsaraks, lahe! Ja kena ninanips H. Aasmäele. Palju, palju, palju õnne!!!

  10. jah, Aasmäe palge ette võime häbita astuda!

  11. epp

    Proua, ma olen seda hetke oodanud nagu laps päkapikke! Tere tulemast tagasi! Ja palju õnne ja nii.

  12. Palju õnne tagantjärele:) Tänavune kevadtalv on olnud vahvalt titaderohke:)

Lisa kommentaar