Ohoo, kodulähedases koolis hakatakse line-tantsu tunde andma! No PÄRIS hiphop see just pole. Aga vaesel ajal on prussakas kah toit.  Ja saapad mul on ju olemas, kunagi Humanast ostsin.  Pidid jääma mõnd stiilipidu ootama, aga olen paar korda vihmase ilmaga käinud, jube mugavad. Varvaste jaoks on selline pehme pesa, juuube hea on astuda. Ainult kannused on veel puudu.

Ja need paar korda, mis ma olen elu jooksul olnud sunnitud line-tantsu tantsima, on ju väga lõbusaks osutunud. Nii et mine tea. Double denim on ju kah nüüd moes ja.

Jah, ja see pehme pruun kaabu, mida ma täna H&Mis iharalt näperdasin, see oleks kah kui kirss kantritordil.

 

 

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Kaja

    Hissake, line-tants kõnetas mind suvel :D, ja ma ka mõtlesin, et äkki-äkki saaks toredat emotsiooni kui kusagil trenn oleks

  2. triibik

    No näed! Ristiku koolis hakkab ilmselt neljapäevaõhtuti. Panen sulle infi sõnumisse.

Lisa kommentaar

