Isegi Facebook teab, et ma djadja olen. Miks

Isegi Facebook teab, et ma djadja olen. Miks muidu laekus mulle näo karvakasvu pärssiva kreemi reklaam. Ja Põltsamaa kaltsuka juures vaatas üks vanaproua mind mitu korda ja väga võõriti. 

4 kommentaari

juuni 30, 2013 · 11:07 p.l.

4 responses to “Isegi Facebook teab, et ma djadja olen. Miks

  1. kiisik

    Võõriti vaatavad võõrad võivad vagude vahel varitseda. Võim vabadusele!

  2. Ma lugesin hiljuti J.Aarma sepitsetud artiklist Maalehes huvitavat fakti, et sõna tšusoi on vene keelde tulnud sõnast tšuud. Mis tähendab, et eestlased ongi need salapärased võõrad. :-)

Lisa kommentaar

