Just siis, kui olen viimaks suvatsenud suvekleidi selga panna, mõõdab üks väike vene plika mind pilguga ja nendib emale: “Djadja.”

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Mir

    Ah, ära võta isiklikult – väikelaste ja väsinud inimeste asi. Ma ise näiteks küsisin spaa dušširuumis ühe väikese alasti lapsukese emalt, et “kas poiss või tüdruk?”. Paar halvasti magatud ööd ja suu tegutseb kiiremini, kui aju.

  2. Õigeusklik laps ilmselt, palju kirikus käinud, kus on kleidiga onusid rohkem kui rubla eest.

  3. Nujah. Lopsaka papihabemega ma veel uhkustada ei saa, pigem võiks siukse buda munga kiilaspea mõõdu välja anda pärast juuksuriskäiku.

  4. Oled sa kindel, et see nentija oli plika? Tuttava naisterahvaga (punane siilipea:) juhtus ka… Tütar toimetab oma ema köögis, setib koogi lauale ja teeb minekut.
    Ema: istuge ja võtke ka kooki! Tütar: ema miks sa mind teietad?
    Ema: ….. :) Tütar: ema ütle kes ma olen?
    Ema: sa oled onupoeg! Tütar: ema ma olen naisterahvas!
    Ema: siis sa oled tädipoeg!

    Ema

      • Aila

        Tütar (varsti 4 a): “Emme, kas sina oled ka tädi?”
        Ema mõistab küsimust ja vastab: “Ei, mina olen naine.”
        Tütar: “Kas siis mina olen ka naine?”
        Ema: “Sina oled praegu veel tüdruk. Kui sa päris suureks kasvad, siis saab sinust ka naine.”
        Tütar: “Ei, siis saab minust vana naine.”

Lisa kommentaar

