“Kas ma pean PAHA LAPSE SÜSTI JÄRELE MINEMA

“Kas ma pean PAHA LAPSE SÜSTI JÄRELE MINEMA VÄ?!” kostis lastepolikliiniku koridoris pedagoogiline röögatus. Kui emast ja tema umbes nelja-aastastest kaksiktütardest mööda köhmisime, oli mommy dearest juba ühe plika paruka kallale karanud ja karvustas seda ägedalt.

Nojah, mis ma korisen, minu pedagoogilised võtted on mannetud. Tegin täna üle väga pika aja püreesuppi, täitsa hea tuli. Vanem piiga ütles, et nõustub seda sööma ainult siis, kui ma talle Furby ostan. Noorem on paremini kasvatatud, see sõi taldriku ainult ühe euro eest tühjaks.

 

9 kommentaari

aprill 30, 2013 · 8:08 p.l.

9 responses to ““Kas ma pean PAHA LAPSE SÜSTI JÄRELE MINEMA

  1. :D, no ja sa ei küsinud, kus neid paha lapse süste saab – nagu meil teistel ei oleks vaja :D.

  2. karta on, et sealtsamast kust lohaka ja laisa ema süstigi…

  3. Marmelaad

    ma ütlen sulle, et nagu see muu jama tuleb aasiast (linnugripp jne) tulevad sealt ka paha lapse viirused – elagu vaktsineerimised !

  4. Marmelaad

    no piisab ühest pahast pilusilmast ja patsill möllabki üle euroopa…
    /vaata ka: tilk tõrva meepotis, konn kaevus, kusejate rada ujulas, suitsetajate laud kohvikus jne…/……ega enam rohkem vist teemast mööda kommenteerida ei saagi, onju :))
    ps. inimene (so. mina)ei peaks hilisõhtul üldse kommentaare kirjutama, sest järgmine päev ei saa ise ka aru….mis …

Lisa kommentaar

