Kui mu vana hea lapsepõlvekask (no mitte päris ainus seltsimees, kuid vilu, varju ja ronimist andis ta küll) ilmselt lasteaia turvalisemaks tegemise raames nüüd maha saeti, tegi algul nukraks, aga siis lõi mus välja rehepapiveri ning peas hakkas plinkima sõna “saunavihad”. Sest kogu see oksalasu vedeles ju keset õue ja keegi sellega midagi ei teinud. Kukkusin siis laasima, kukkusin siis tuustima. No tuleb ju enne jaani vihtu teha, eks ole! A krt, oksad kleepusid naks ja naks käte külge nigut Kiire tagumik saunalava külge. Ja kui ma neid oksi siis vaatasin, siis pikad tolknevad urvad, need tundusid kah kuidagi valed. Nii et nõnda vara enne jaani vist ikka vihta ei tehta. Näitasin kahele poisiussile, kes mind piidlesid, mentaalselt keelt, viskasin viha maha ja marssisin nördinult minema.

5 kommentaari

mai 27, 2012 · 12:59 p.l.

5 responses to “

  1. keele näitamine on nostalgiline tava näidata välja oma nördimust ja rahulolematust. seda tehakse tänapäeval nii harva – et see on suisa armas:) võrreldes teiste käibelolevate viha ja rahulolematusžestideks kasutatavate ihuliikmete kasutamisega (nt. kesmine sõrm, kõik sõrmed, tagumik jne).

    • Jah, aga ma siiski ainult mõttes :) Muidu pean seda VÄGA inetuks. Kuigi jah, kui mõni väike laps on mulle keelt näidanud, siis olen küll tundnud kanget tahtmist…

  2. Ma teen tavaliselt mõlemat – näitan keelt ja sõrme. Viimast juhuks, kui keegi esimesest aru ei saa. Kujutan ette, kuidas ma 80aastas evanaprouana ikka veel tüütutele inimestel ekeel tnäitan, tolleks ajaks olen ehk sõrme näitamise tähenduse ära unustanud.

  3. Lupetta

    Sa oled ikka nii armas. :-)
    Vihtu tehakse noortest kaskedest, mis veel ei urbi . Selliseid kaski muide polegi kerge leida. Ükskord Tamsalust Voorele sõites, me nägim ikka vaeva, et sobivad eksemplarid leida.

  4. vat kus… jälle targem!

Lisa kommentaar

