Emadepäeva sulnidust kahandas mõnevõrra kalmistutel kruiisimine. Kuna mu eakal kivijalgpallurist isal puudub parajasti puusaliiges (kallid emad, ärge laske oma poegadel väga tõsiselt jalkaga tegelda, pärast on nad invaliidid), aga ta tahtis tingimata oma ema haual ära käia (mis on ju kena), siis võtsime tema invakaardi, panime akna külge ja sõitsime Liivale sisse. Kolm vene pensionäri kukkusid röökima. Olin plaaninud selleks puhuks pisaraist nõretavat spiel‘i stiilis “näete ju, et mu 79aastane isa on kahe karguga, ta tahab enne operatsiooni emadepäeval oma ema haual ära käia, järsku jääb see viimaseks korraks”. Aga seda ei lasknud isa mul teha, sest haletsust äratama pidav kahe karguga invaliid röökis auto tagaistmelt kolm korda parastaval häälel “den pabeedõ!”. Mispeale vene penskarid kukkusid hüsteeritsema ja paberlipakat otsima, et meie auto number üles kirjutada. Seepeale kimasime haudade vahel minema, pühalik meeleolu oli kümne sekundiga hävitatud ja kulus aega, kuni ma maha rahunesin. Pressisin isalt välja lubaduse, et Pärnamäel on ta kuss ja laseb mul vajadusel spiel‘i ära teha. Õnneks ei läinud seda vaja.

10 kommentaari

mai 18, 2012 · 11:31 e.l.

10 responses to “

  1. Anu

    mulle meenus kohe seriaalist ENSV Aadu Tuts :) Isas on sisu, ma ütleks! :)

  2. Sisu on vägev jah: puusaliigeseta inimene kappas talv otsa libedaga Balti jaama turule, et sealt linna odavaimat seapekki tuua! Tihane on ta vä, krt, sisisesin alatasa. Osa sisust on kadestusväärne, suur osa paraku mitte…

  3. :D :D
    ei ole normaalne. lugesin seda posti praegu avalikus kohas. kus on inimesed ja nii. vallandunud naer koos tatipritsmetega löhestas vaikuse ja potentsiaalselt söbralikud suhted.

  4. Vanade inimestega ei tasu vaielda, ütlen oma kogemusest. Ikka jääd kaotajaks ja tunned end kohutava lapsena. MIna olen võtnud taktika, et lasen kangekaelsel vanuril teha mis tahab ja kehitan teiste inimeste märkuste peale lihtsalt õlgu.

  5. No meie vanuri räuskamise tagajärje ehk trahvi oleks saanud kaela vaene autoomanik ehk mittevanur. Nii et ma ei saanud seda lubada.

  6. nii tore kui maailmas on teisigi ebanormaalseid :D
    mu mees tuli iga jalka trenn kipsis või seotud varba/näpuga koju, nüüd ei mängi ta ammu jalkat, käib varbad naljakalt püsti ja sõrmad harali… äkki tasuks emadepäeval riiklikult jalka eest hoiatada!!!

Lisa kommentaar

