Kui eelmisel nädalal paluti lapsel ühe kodutööna lasta emal kirjutada oma lemmiktoidu retsept, aimasin, et seapraest hapukapsaga ei maksa kõssata. Seda enam, et ma ei oska seda isegi teha! Panin kirja Krentu legendaarse suitsukana-puuviljasalati õpetuse   – ning pühapäeva hommikul siis noorkokk (isa väiksel assisteerimisel) seda mulle voodisse serveeriski. Lausa kohvik oli avatud meil – “Kaheksa kana kohvik”, ilma et kohvikupidaja oleks Joe Dassini laulust kuulnudki!

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Anu

    aitüma soovitamast, tundub just see olema, mida ma hetkel vajan! :)

  2. ah, see on mõnna jah. minu retseptis käis natuke juustu ka sisse.

  3. ma ka teen – no selline isu tekkis juba pealkirja järgi :). Mul käib sarnase salati sisse kreekapähkel ka.

Lisa kommentaar

