Nõrga naisterahva ja Anthon Bergi kommilätaka võitluses jäi taas kord peale viimane.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. ma olen nii nõrk, et isegi ilma kõlavate nimedeta jäävad peale… iga kell!

  2. Jah, lihtlabane Tiina teeb mul iga kell selja prügiseks. Nagu ka nõrgukese moega Sonja. Ja Kaevurist ärme räägimegi!

  3. Anthonile ei suuda ka tugevaimad “ei” öelda.

  4. No Anthoni puhul on nauding neid kaloreid tõesti väärt :)

  5. pilvini

    Mul see söör siin seisab… Ei-ei, mitte Anthonil ei seisa – ;-p sorri, siivsad! – vaid mul endal siin ühes kotis seisab pool karpi ploomiga Anthonit. Tekitas mus paraku vaid pööritusi. Vale naine, mis parata. Loodan, et suudan ta sulle enne “jaani” ikka peale saata. Vaene mees, leiab lõpuks ka ihu, mis teda kutsub.

  6. Sa oled ikka tõesti tuim tükk :)

  7. Vabandust, mitte tuim, vaid tundlik :)

Lisa kommentaar

