“Eesti territooriumil asub tegelikult kaks täiesti erinevat maad – suvine Eesti ja talvine Eesti. Võimalik, et igas eestlases, igas põhjamaalases üleüldse on kaks erinevat inimest – suvine ja talvine.”
Viivi Luik, “Eestlase kolm omadust”

Ah, kuidas ma tunnen, kuidas see talvine eestlane minus nüüd taas välja on löönud. Ja kui kurb on, et pool aastat tuleb alati kuidagi üle elada. Lihtsalt üle elada. Siis läheb ju pool elu samamoodi?

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. KK

    Ma tean, et selle soovituse eest võib saada peksa aga on ka võimalus õppida iga aastaaega nautima. Õige riietus, paks kreem näkku ja kätele, soe sall ümber kaela, mütsilotu pähe ja vahtralehtedesse krabistama. Vahel on see nii ilus!
    Ps. mulle ka ei meeldi külm (suured arved, vilu tuul) aga mulle ei meeldi ka väga kuum (higi, higi ja veelkord higi, väkk).

  2. Ei-ei, jutt jumala õige ja tegelikult pole ka mina mingi kuumusefänn. Praegu lihtsalt selline minoorne olek. Kõik need hommikused laste ülespeksmised pimedas, hale on neist ja endast ka. Õnneks tuleb kohe koolivaheaeg. Ja siis tuleb detsembrit ootama hakata. Saaks selle novembri vahepealt kuidagi ära monteerida? (Selle jutu eest võib jälle neilt, kel on novembris sünnipäev, üle hapukurgi saada!)

  3. KK

    Jah, pimedus kuidagi halvab, mul isegi penid ei taha õue.

  4. ina

    Mul, kui õpsil, on sügis üks must auk. Õue ei saa. Vahel kiikan aknast, milline ilm on (koolis, ruloode vahelt). Njaah, juba augustis ootan kevadet.
    Nii et saab veel hullemini minna.
    No saaks ükskord kokku, kirjuta! Tahaks linna!

  5. Oi ma ka ei viitsi talve, aga ma olen abielus hulluga, kes terve suve talve ootab (et suusatada saaks). Ning ähvardab, et kui korralik lumi maha ei tule, sõidame perega pooleks talveks lapimaale. Ma tahaks ikka soojale maale, aga see on välistatud…….

  6. ärgem unustagem, et väga kopsaka aja me lihtsalt magame maha – sõnaotsesesmõttes, onju. seega jääb lustimiseks…….:DD

Lisa kommentaar

