“TOBÄÄÄÄ!” oli esimene reaktsioon lastetoast.

Piigad panevad Inimsööja Ellotškale pika puuga ära, sest adjektiive on peamiselt kaks. “Tobä” ja “kahtlane”. “Tobä”, sellel on positiivne alatoon. Midagi, mis on napakas, aga lahe.

(Meenub aeg, mil minu ja mu klassiõdede omadussõnade varamu koosnes samuti kahest sõnast. “Lahe” ja “lame”. Õigemini “lahäää” ja “lamää”.)

“Tobäää” oli reaktsioon uudisele, et Õlavennakud jagavad Viru Keskuses autogramme. Õlavennakud peaksid tegelikult olema Õlakuvennad, aga miskipärast on meie tüdrukutel nende jaoks selline nimi.

No me siis läksime kah eile. Täpselt kell 14 olime kohal. Ja assa mait, oli seal alles saba. Nigu vene ajal, kui Saksa seepi müüdi. Küll saime Õlavennakuid oodata õues, küll sees kullassepaäri kõrval kügeledes. Ja saime me autogrammi JEE! Loll vanaeit pani veel kontsakingad ka jalga, ah, küll oli mõnus! Ainus lohutus: pildistasin viimases hädas üles ühe õnneliku plika saadud autogrammidega foto. Nii et midagigi.

Pärast oli ühel piigal nutt nii suur, et olin sunnitud viis eurot viskama. Kallis värk! Ta ostis jälle Gomu kustukummikesi, millega meie LPS-hullus nüüdseks asendunud on – ning pälvis mult hüüdnimeks Gommunist.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. ina

    Hüüatus! Jumal, kui normaalne, et mul on poisid! Tõesti, seekord!
    Muidugi, kui meelde tuletada, siis olen seisnud Lilleküla jalgpallistaadioni sabas jne…
    Aga tiinekate popiidolitest on mind seni säästetud!
    Tunnen kaasa!

  2. Hee. Minupoolne hüüatus: appi, kuidas ma ei tahaks jalgpallistaadionil konutada! :)

  3. ina

    heh, ega ma konutanudki. viisin kohale, vahepeal lugesin pargis raamatut ja siis sõitsime taas koju. pole hullu, mul ju suurem poiss päris mõistlik juba.

  4. p-karu

    See on nüüd tõeline keelenöördikommentaar, aga 1934. aasta õigusteaduse sõnastikus tähistab vennak kasuvenda, vennask aga näiteks adopteeritud venda ja vennapojam venna meessoost lapselast. See sõnastik on mu uus lemmik ja uudis-unarsõnade raamatu kaugele maha jätnud. Üks lemmiksuse kriteerium on seejuures, kui palju toredaid bändinimesid sealt saaks – Solgivee-orjes ja Soetiste Ühisus oleks ju igati võimas.

Lisa kommentaar

