Võtan hoogu nutusteks postitusteks teemal “loomade, lindude ja masinate ohver”. Seniks midagi ilusat.

Tim Walkeri tehtud foto, mida nägin ühes koduajakirjas Ruth Huimerinna tütre seinal, kui ma ei eksi. Ruth on Walkerit oma suureks lemmikuks nimetanud.

ja värske pilt preili Hathawayst, kelle hunnitu slepp (selgub, et Alexander McQueen) mulle Walkeri fotot meenutas.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Ruthile meeldib hirmsasti lily cole ka kes seal esimesel postril nii sulnilt poseerib :D

  2. Jah, mulle ka :) Aga see trepp meenutab mulle kangesti Elevandi treppi ning tekib kange himu endale kah mingi pikk saba leiutada ning see seal sorgu lasta :)

  3. Tarmo

    Ma arvasingi, et on Elevandi trepp.

  4. üks suvaline kerttu

    kas siis, kui ma kommenteerin, on lootust järgnevatele postitustele???

  5. See esimene Walkeri pilt oli ühes Vogue’is hoopis, kus ta võttis Lily Cole’i mitmel eri moel Indias üles.

Lisa kommentaar

