Aitäh kallile Kajakale kõrge tunnustuse ning teenimatult ilusate sõnade eest, nyyh. Olin väga liigutatud. Teen siis nii nagu kord ja kohus: esmalt tuleb vastata viiele küsimusele ning seejärel tunnustus edasi anda viiele blogile-blogijale.

1. Millal alustasid oma blogiga?

Selgub, et 18. märtsil 2005. Alustasin Blogspotis, kui see aga millalgi talumatult streikima hakkas, siis kolisin WordPressi üle.

2. Millest kirjutad oma blogis ja mida kõike see käsitleb?

Viimasel ajal olen kuidagi ahtraks jäänud ja eriti ei kirjutagi. Lapsed juba suuremad, ei pane enam selliseid kilde nagu aasta-kahesed. Endal on kah kahju, aga lihtsalt ei juhtu tavaliselt midagi sellist, mis silma särama ja ühtlasi mõtte töötama paneks – või mis sellisesse ahastusse ajaks, et lausa naljakas. Konnasilmad ja kommunaalmaksed, mis neist ikka kirjutada. Samas mulle nii meeldivad mu sõprade blogid, kes mulle oma igapäevaelust kirjutavad.

3. Mis teeb sinu blogist erilise võrreldes teistega?

Vanasti sai ikka nalja. See järsku tegigi…

4. Millest sai alguse sinu blogimine?

Ega enam hästi ei mäleta. Polaarkaru (sügav kummardus sinnapoole!) blogi oli väga inspireeriv. Ja kuna olin lapsega kodus sunnismaine ning vajasin vaheldust ja suhtlust, siis hakkasingi omaette pusima. Mäletan, milline võidurõõm oli tehnilise küljega hakkamasaamine. Ning milline suur rõõm, kui keegi kommenteeris. Mul on tuline kahju, et ma ei mäleta enam, kuidas sattusin lugema neid kalleid blogijaid, kellega ma nüüdseks ka päriselus läbi käin. Mis teha, lubi, lubi tuleb vahele.

5. Mida tahad muuta oma blogis?

Tahaksin, et oleks, millest sagedamini kirjutada. Samas nendin, et on ilmselt paratamatus, et mingid asjad saavad ümber, mingid kaotavad tähtsuse jne. Paljuski on suhtlus ju Facebooki kandunud, aga blogijutte ma seal ajada vist ei taha. Mulle meeldib, et Kodutriibik ja mu päris mina on eraldi. Kui ikka on. Vast ikka on. Mitmed siinsed lugejad ju ei tea mind päriselt ning mulle meeldibki nii.

Tiitel läheb edasi:

1. Krentule – mis sest, et ta on sedasama tiitlit kindlasti arvukalt saanud, aga ma lihtsalt tahan väljendada oma piiritut poolehoidu ja armastust selle imearmsa blogi ja tema pidajanna vastu, kes oma postitustega mu päevi ilusamaks teeb.

2.  Anule – mõnusa ja õdusa päriselublogi pidajale.

3. Sirlile – imekaunid, lausa perfektsed käsitööd ja fotod, no täitsa Krentu juba :)

4. Teistmoodi Marikale – tema blogi meenutab mulle inspireerivaid Soome elustiiliblogisid, mille seltsis palju hubaseid hetki veetnud olen.

5. Epule K-E-R-A Softwearist – ilu päästab maailma.

 

 

 

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Anu

    nalja on siin ikka kõvasti saanud ja ma loodan, et saab edaspidigi! kuda tuvivastane võitlus edeneb? :)
    ja ma tänan…. :)

  2. ano

    Mina olen üks neist võõrastest, kes käib siin lugemas. Puhta ilu pärast! Mingite vihjete kaudu olen suutnud ka nime välja peilida,ent see ei andnud tegelikult midagi juurde. Siiski, kui postitusi tuli vahepeal vähem, hakkasin lisa otsima. Nt raamatutest, mida oled tõlkinud.

  3. Tohoh! Ohoh!
    Kas tead, ma kaotasin su ära!
    Suvel, kui Sind leidsin, käisin iga päev tsekkimas, kas oled kirjutanud… no ei olnud ja siis kadusid kuskile { muidugi mitte päriselt, ikka minu arvutist} aga nüüd on jälle pikaks ajaks lugemist, jee :)

    No nüüd {eile} leidsin ja missugune üllatus siin ees ootas, tänan!

    Muide mis puutub Soome blogidesse, siis need ühed esimesed mida 2008 sügisel vaatama hakkasin ja küllap sealt need mõjutused… :D

    Päris esimese blogi {laenutuse poole} aitasid mul kokku panna Ilukuduja Inga ja Karumammi Gerly… siis ei saanud ma blogindusest veel miskit aru. Kui päris aus olen, siis märtsis 2008 kui seda laenutuse blogi tegime, polnud mul blogidest migisugust ettekujutust, polnud kunagi ühtegi lugenud ega vaadanud, heh :)

    Tänud veel kord ja nüüd hakkan ruttu lugema… vaja kaotatud aeg tagasi teha!

  4. tihane

    Nägin täna seda videot ja tuli see blogi kohe meelde. Ricky Gervais noorena http://www.youtube.com/watch?v=zXhSqmfRTfY

Lisa kommentaar

