“Emme, ma arvasin varem, et sellel, kes kõige pikema liu saab, kasvab kõige pikem NINA.”

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. Ja mina arvasin pärsi kaua, et hautise nimi on ühemaja toit ja et juukseid koonutatakse mitte ei koolutata:)

  2. Jajah, koonu poole krutitakse :) Mul oli kirurg “kilurg” ja kloun “klaun”. Ning muidugi “kuljakaaren nupukas”.

  3. AV

    Kas muusikaõpetaja A-mäe teie ajal veel tegutses? Ta õpetas mudilaskoorile laule selgeks kuulmise järgi (kuigi me oskasime siis juba lugeda) ja ma parem ei kirjelda, mis tekstiga laulsin seda Õpetajate Maja kontserdil mina. Ettekandel oli ka mingis murdes laul, mille täielikku tähendust ei tea ma seniajani (ja tollal algkoolis võinuks see sama hästi ka hiina keeles olla).

  4. Mina teadsin kuni kõrge vanuseni, et on olemas linnuke nimega ninavästrik.

  5. Triin

    ja telekast tuli ju ometi “laste kraan”. keerad lahti ja saade tuleb, loogiline ju.

  6. Teet Identi

    Mina olla kurtnud, et mul oli päris piimlik olnud (kui mind lastemuusikakooli eelklassis kõigi ees kiideti vms).

  7. Eva

    Pika nina nimel tasub igatahes pingutada. Aga minu laps kuulis kunagi raadiost saadet Raeuudised ja oli väga rõõmus, et temani tuuakse praeuudiseid.

  8. see laul ka, et “käulatas noor paadimees…” :D

  9. kroonijuveel

    meil oli raamaturiiulis üks raamat, väga imeliku pealkirjaga, ” Toit tervise varaaaaait”, rõhk viimasel silbil. alles hiljuti sain aru, et toit on tervise Vara Ait

  10. vee

    Politsei poole on pöördunud kaks Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias õppivat Hiina tudengit Liu Peng ja Wan Liu Hong, kes on tõsises mures oma
    turvalisuse pärast. Tudengid on viimastel päevadel kuulnud üha sagedamini, et Eestis võisteldakse vastlapäeval KÕIGE PIKEMA LIU LASKMISES. Lühikese kasvuga idamaalased ei julge seetõttu vastlapäeval välja minna, kuna politsei ei ole neile vastanud, kas 160 cm on piisavalt väike kasv, et eestlaste püssitoru eest pääseda. Seda, et tulirelvi on meil
    rohkem kasutusel, kui Hiinas, räägiti tudengitele juba enne Tallinnasse õppima asumist hoiatuseks. Samuti on nad kuulnud, et sageli tarvitatakse enne LIU LASKMIST alkoholi ja siis ei ole mingist hetkest LIU pikkus enam üldse oluline, lastakse niisama ja huupi ning isegi mitu korraga.

  11. thea

    ja veel laulu – “päike säratas, päike säratas…”

  12. epp

    Nähtusi ja tegelasi 1980ndate aastate keskpaiga Lõuna-Eesti väikelinnast: maitsemugul küüsla-auk, helilooja Erki Svendüür, uudistesaade Aktoomera Kaamera ning Vandersellide surematu tunnusviis “Pime-pime Maali”. Peale selle oli meil klassis üks tüdruk, kelle ema töötas labürindina!

  13. Wow, impressive! Mul on vastu pakkuda ainult Franksi Natra…

Lisa kommentaar

