Aitäh kaasaelamise ja soovituste eest inimese võitluses looduse vastu! Varese mulaaži pole tõesti võtta praegu kusagilt, peaks ehk rõduseina peale skisofreenilise hiidsilma joonistama? Vanasti Vene ajal oli meie vastasmaja ühele rõduseinale Miki-Hiir joonistatud, see oli nii ilus mu meelest. Ja ehk kaitses tuvide eest ka?

Mõtlesin juba öösel poolunes välja, kuivõrd tõhus oleks selline mänguvares, mida saaks üles keerata nagu kunagist mängutibu, mäletate, seda mis nokkis, nokkis, kuni seisma jäi.

Ah, selle peale meenusid igasugu muud omaaegsed kannid, mis nii palju rõõmu pakkusid, kuid peatselt ära lagunesid…  See konn, mis balloonile vajutamisel hüppama hakkas. Ja vurruline plastmassist korstnapühkija (a-aa!), keda tuli altpoolt puššida, et ta joodiku moodi kõikuma hakkaks.  Pipi pesumasin, mida ma töötavana üldse ei mäletagi. Ja siis oli see punane plekist tsirkuseauto!

Hiljem: no nii pastel ei saa ikka kah olla! Jätsin lolli peaga kelgu rõdupõrandale kummuli – ja nüüd leidis tuvipaar selle all varju! Täielik munela! Kaua võib! Mu vanemate rõdule pole keegi kunagi muneda üritanud. Ainult ülemiselt korruselt on oksendatud kunagi.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Jaa-jaa, ja siis veel kuukulgur ja patareidega piiksuja(klaver) Pille. Mul isa töötas mõnda aega Normas ja siis ma olin või sees. Lisaks tõi ta mitmevärvilisi pinksipalle, millest ma massiliselt Klaabusid tegin, sest mune ei lubatud nii palju tühjaks puhuda, kui ma oleks taht. Uahh need seitsmekümnendail lapsepõlve pidanud inimeste rõõmud. Mul Pipi ikka töötas ka veidi, umbes vist kaks päeva. :P

  2. Anu

    kle aga pane zhu-zhu hamster rõdule ringi jooksma. või siis osta mõni vanas vääringus 7-sotine puldiauto, mida saad toast liigutada aeg-ajalt tuvide peletamiseks :)

  3. appi, ma mäletan lapsepõlvest ka ühte maja, kus oli rõdule miki-hiir joonistatud, see tundus mulle toona, kui sealt mööda kooli või koju käisin, ikka kõige ägedam asi maailmas küll… ega mitte seesama depressiivne väikelinn ja Gagarini tänav?

  4. Ei, ikka seesama Tallinn ning endine Marxi ehk nüüdne Sõle. Sõle põhikooli vastas olev 9-korruseline maja :)
    Veneaegsed tänavanimed on ikka omaette ooper. Aeg-ajalt meenuvad läbi udu ja siis tundub lausa uskumatu. Kunagi sõitsime rahvastepallinaiskonnaga Lasnamäele ja kui Fedjuninski tänav tuli, siis ütlesin, nagu kodus ikka räägiti: “Fedja Junni tänav.” Õpetaja õnneks ainult naeris ja ütles: “Kuss!”

  5. :D vaat kuidas eluke on mind ühe Miki-Hiie juurest peaaegu teise juurde toonud!
    Kusjuures aga, kui toda Gagarini tänavat ümber nimetama hakati, siis mäletan, et käidi ja küsiti tänava elanikelt ka arvamust, et kuidas Aia tänav õigupoolest sobiks? Linna ühe suurima ja kindlasti kõige paneelmajaderohkeima tänava elanikud olid täitsa segaduses, mis meil siin aiaga pistmist?!

  6. Jah, võinuks panna nimeks Paneeli tänav :)

  7. Tuvipesa vastu pidavat aitama see, kui munadele nõelaga augud sisse torgata, siis lähevad munad “pahaks” ja tuvid jätavad pesa maha ja enam tagasi tulema ei pidavat. Kellegil oli see igatahes kunagi töötanud :)

Lisa kommentaar

