“Charlie ja šokolaadivabriku” vaatamisel (mina ei vaadanud, mina kardan natuke Roald Dahli ja tegelikult vist suuremat osa Briti lastekirjandusest, jah, isegi Puhh on natuke kriipi või ängistav või)…

… niisiis, “Charlie ja šokolaadivabriku” vaatamisel selgus, et Mii peab Willy Wonkat miskipärast naisterahvaks.

Suurem õde irvitas muidugi põlglikult, mina võtsin vaevaks uurida, et kust selline väärarusaam. “No aga seal “Muumides” on see Vilivjonka ju naine.”

Jutt jumala õige (vist? minu jaoks on muumid ka liiga kriipid). Aga kuidas küll need nimed nii sarnased on? Ning nagu Tarmo teraselt märkis – kuidas on nende kahega seotud Filip Joon?!

 

21 kommentaari

Filed under Uncategorized

21 responses to “

  1. paranka

    ja millised on tundumused imedemaa älissi suhtes?

  2. Ah, don’t get me started!!! Eks muidugi Tim Burtoni filmid ongi minu jaoks valdavalt liigne kriipfest. Aga Alice’it kartsin ma lapsena ja kummastan ka praegu, Mary Poppins on ka alati kõhe tundunud. See inglise värk on kahtlane, ma ütlen.

  3. neli pulma ja üks matus :D

  4. ma pelgan peamiselt inglise lasteraamatuid ja seega ka nende ekraniseeringuid, romantiliste komöödiate vastu pole mul midagi :)
    nojah, aga hilisõhtusi inglise stiilis krimisarju, mida kõik paistavad hindavat, ma kah ei armasta ega vaata. kui nüüd värske “sherlock” välja arvata, aga see oli sihuke moekas, mitte mingi järjekordne külaroim :)

  5. Olgu taevas tänatud, et on olemas veel üks inimene, kes arvab Puhhi ängistava olevat :) Ma hoidsin seda arvamust targu endale, kuna niikuinii keegi must aru poleks saanud….
    Alicest ei tasu üldse rääkida, võeh.

  6. AV

    Ei Burton ega Depp polla märganud, et Willy Wonka tuli välja väga Michael Jacksoni moodi. Depp ise seletanud, et vahe on ju selge: Jackson armastas lapsi, Willy Wonka vihkas.

  7. Oh kui hea, Krentu, et minusuguseid rohkem on. Milline kergendus! Aga kuule, sinu sulest pidi raamat tulema, millal võiks loota?
    AV – tõsilugu! :)

  8. Minu käsitööraamat peaks praeguste plaanide kohaselt ilmuma umbes septembris. Algul pidi mais. Mul on kõik valmis, kirajstus otsustab :)

  9. September on tegelikult väga hea, inimesed tulevad linna, hakkavad pärast suvist mööbeldamist ja aias möllamist jälle vaikselt toas nokitsema. Mulle tundub, et see on just üks õdus sügistalvise aja lugemine :) Ootan pikisilmi!

  10. ohhoo, ma olen ootamatult leidnud endale tugigrupi! alice ja puhh ja muumid on mulle ka alati ängistavad tundunud. hiljuti lugesin mary poppinsit, ja hoopis teine lugu tundus, kui lapsepõlves. mulle meeldib näiteks nanny macphee praegu. raudpolt, et lapsepõlves oleks ma seda ainult kartnud.

    aa, väike prints on ka rusuv. ta on nii üksi ja väike ja maailm on nii kõle ta ümber. ei saa mina aru, miks see inimestele meeldib…

  11. Krentu, mina ka ootan väga sinu raamatut! SellestA-S artiklist peale juba ootan :) Nii, et minul on küll pisut kahju, et alles september, mitte mai.

  12. Annushka, me saame tõesti klubi teha! Ja väike prints rusub mind samuti.

  13. Anu

    liitun mõlema tugigrupiga, nii Alice/Puhh/Muumi mittesallijate omaga ning Krentu raamatusõprade klubiga :) kusjuures praegu oma lastele olen küll Puhhi edukalt lugenud, aga millised kaunid värvipildid neis raamatuis on! ja Muumi-koomiksitest ja multaritest ma parem ei hakka rääkimagi. täielikud lemmikud lastel.
    aga see NannyMacPhee film oli küll supertore.

  14. Minu jaoks on see Nanny McPhee nina natuke jube. Õigupoolest kõik valeninad, kui vast välja arvata Nicole Kidmani oma “Tundides” ning Cyrano de Bergeraci kehastajate ninad, sest Cyrano on ise nii sümppis. Mjah, Depardieu’l pole valenina tarviski.
    Need valeninad meenutavad mulle siukseid rõvedaid reklaame, kus näiteks beebile on Photoshopi abiga HABE ette kasvatatud. :)

  15. Anu

    no nina (ja tüükad kah) nägi nats rõve välja küll, aga kuda sa neid marakratte muidu ikka ohjad kui mitte eheda hirmuga :)

  16. appi, järsku ongi mu pedagoogilisest tõsiseltvõetavusest puudu vaid hirmuäratav nina?

  17. Tarmo

    No ma pean siin ikka vastu vaidlema. Puhh küll kriipi ei ole (kuigi mu arvamus on muidugi pisut kallutatud perekondlikel põhjustel), muu inglise lastekirjandus tõesti on, eriti Dahl ja Mary Poppins. Alice on nii hull, et seda ei oska isegi lastekirjanduseks pidada.

  18. Jah, vabandust, kriipi ta tõesti pole ka minu jaoks, aga natuke siuke… uimane vist. Ma armastasin lapsena ikka üle kõige Astrid Lindgreni. Aga sinu ja Karlssoni suhted on ju teada :)

  19. ts

    Hämmastav, kuid ka MM (7) tuli pärast Dahli raamatu lugemist lagedale sama joruga, et f i l m i s oli Willy Wonka ju naine! Aga minu meelest olid õudsed hoopis “Eesti rahva ennemuistsed lood” nende hullude gravüüride tõttu. Ja jaapani muinasjutud sarjast “Saja rahva lood” olid Silvi Liiva beezhi-oliivrohelise koloriidi ja õõvastavate pilusilmsete tegelaste (oli ka üks hiidninaga isend!!!) tõttu üles esikukappi komandeeritud – aastateks…

  20. “Ennemuistsed lood” õnneks mu lugemislauale ei kuulunud. Küll aga mäletan õõvastavaid tšuktši muinasjutte sellest jubedast pisikesest mustast raamatust…

  21. einoh.
    need tšuktši muinasjutud mulle meeldisid :D

Lisa kommentaar

