Me pole jõulukuuske ikka veel välja visanud, paistab, et lähiajal ei viska ka. Nii ilus on veel. Ja ehted sillerdavad päikese käes! Või sa detsembri lõpus seda päikest näed, kussa-kussa.

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. Anu

    no kust te selliseid kuuski võtate, ma tahan teada. meie omal varisesid okkad vist juba enne mahasaagimist, ma kahtlustan. ja kuigi hoidsime enne tuppapanekut eeskujulikult päevakese külmemas ruumis, ei aidanud seegi okastel paremini oksa küljes püsida. juba teisel pühal oli tahtmine kuusk välja visata, kuna okastest oli tõeline siiber!

  2. Meie isand oskab ilusaid paksu käpaga kuuskesid valida, aga see on ikka rekordvähe pudisenud. Kristiine keskuse juurest ostis. Mistandoligi nime poolest? Torkiv kuusk?
    Mul kunagi lapsepõlvekodus oli üks kuusk ikka veebruari keskpaigani, pakun. Pikad helerohelised võsud olid küljes. Teisalt: mu armastatud kunstilembene vanatädi hoidis ka ilma ühegi okkata ronti lihavõttepühadeni toas, villased käpikud ja sokid ehteks okste otsa torgatud!

  3. AV

    Te siis saate taaselustada vana Tallinna kombe hoida jõulukuusk alles lihavõtteni ja siis pidulikult ära põletada. Hakake tegema juba varakult reklaami, eriti riiglaste seas.

  4. p-karu

    Torkav kuusk on tolerantne okaspuu, meenub mulle teave retsenseeritud õpikukäsikirjast. Täpsemalt, tolerantne õhusaaste suhtes, otsisin praegu üles. Ma näen nüüd igal pool puude taga metsa, võib vist öelda.

  5. ehh, meil ka kuusk toas. eesmärk on enne mia sünnat see välja saada :)

  6. Enz

    Mina viskasin oma kuuse välja juba 1998. aastal ;)

  7. LuMi

    Meil just täna kuusepõletamise aktsioon käsil. Eelmisel aastal sai lapse rõõmuks kuuske tasapisi altotsast kaminas põletatud, nii et lõpuks oli alles tutiga roots, mille laps ristis ‘palmiks’. Palmi otsas oli paar päeva ka banaanikobar, mis lõpuks alla kukkus ja paraku enam ka söömiskõlblik ei olnud.
    Aga tuua tuleb kuusk riigimetsast ise. Detsembris ilmub RMK kodukale info kuuseretkede kohta. Teadjamad (nagu meie, khm) võivad ise meetri järgi maksta ja lubatud kohast (enamasti liinide-kraavide äärsed kohad, meie käime Munalaskmel liini ääres) kuused koju viia.

  8. Sa elad minu unelmate elu:) Ma hoiaks ka kuuske kasvõi jaanini toas, kui saaks :D See tähendab siis hoopis nulgu, sest üks väeti kuuseke nii pikka mullatoiteta elu vist välja ei kannataks.

    Aga minu kallim nihverdas kuuse välja salaja juba siis kui me jaanuari esimestel päevadel Kaja juures sulnist söögiorgiat pidasime, õelus selline.

  9. Appi, kui alatu!!! See oli puhtast kadedusest kindlasti!

Lisa kommentaar

