Putka! Olen ostnud tumeda siirupi asemel poest leivasiirupi.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. ma pidin just leivasiirupit ostma. Müü mulle edasi, kui tahad. Mis mõõdus-mis hind?

  2. dansukkeri oma, 750 gr, 30.90 maksis.

  3. :) ma lugesin ekstra herrale sõnad peale, kui ta mulle ükskord siirupit toomas käis, et mingil juhul leivasiirup ei oleks :)

  4. Selveris olid tume ja hele siirup soodushinnaga, no nagunii oli vaja, aga seda rõõmsamalt rabasin, paraku natuke viltu rabasin…

  5. Võta pühapäeval kaasa, ma siis poest ei osta :).

  6. jee, väga hea. ma just mõtlesin, et kas sul pühapäevani kannatab leivategu :)

  7. vernanda

    ma tegin sedasama ehk et ostsin leivasiirupit. aga Iti tegi sellega, olla ka hea saanud. mina ei teinud. niiet mu leivasiirup ootab ka, ma ei teagi, mida.

  8. Vernanda, mul pole jah kahjuks kahte vaja :). Ma mõtlesin sellest jõulupraele marinaadi teha koos metsapähklitega (mul on metsseakints). Sinust Vernanda inspireeritult, seal linnast kah ikka on jah?

  9. vernanda

    ma igaks juhuks ütlen, et piparkooke Iti tegi. proovige ka;) mul oli kodus teist kahjuks ka, nagu ma poest tulles avastasin, muidu oleks proovinud isegi…
    ja anna siis teada, kuidas välja tuli.

  10. novot.
    ma ostsin ka leivasiirupi :)
    (nagu leelo tungal kirjutas, et “mis nad siis panevad näokreemi hambapastatuubi sisse”, või kuidagi nii)
    aga tainas sai tehtud, pooleks tumeda siirupiga. maitses nagu tainas.
    küpsetama hakkame homme. eks siis näis :)

Lisa kommentaar

