Väike küsimus trennietiketi kohta.

Kui ma olen nii kena, et ronin soojenduse ajal saalitrepikesest üles, et panna kinni rõduuks – et ükski inimene higise nahaga külma ei saaks -, ja siis samal ajal üks tibi, kes kõige viimasena saabus (HAPUPIIMANE!) ja seetõttu tagaritta kügelema jäi, MINU KOHA ÄRA VÕTAB – kas mul oleks siis õigust tema käest (vähemalt metsikuimates fantaasiates) küsida:

KAS THÄIE OLETE ÜKS VEIKE MATSIPLIKA???? VÕI OLETE THÄIE LIHTSALT TÜÜPILINE EESTLANE????

Või teebki see sama välja? Üha enam tundub.

11 kommentaari

Filed under Uncategorized

11 responses to “

  1. AV

    Kas on sobilik lisada link pildile, kus on sama situatsioon läbi 1940. aastate sõdurihuumori prisma? (kui ma pildi üles leian)

  2. pilvini

    Ta on lihtsalt loll. Aga ma soovitaksin ta metsikuimates fantaasiates stringepidi lae alla õõtsuma saata ja siis … näiteks pritsida teda jääkülma veega või midagi… Kuigi ma pole kindel, kas niukste lollide peale ÜLC on mõtet närvi minna. Teienkord mine lihtsalt ta kõrvale tihkelt seisma ja kuku kätega vehkima. Kui ta sind imelikult vaatab, siis ütle kahetsevalt ja kaastundlikult et “oi sa pead küll tahapoole tagasi minema, siin võid sa viga saada”.

  3. Jah, see, et mu metsikuim fantaasia on baltisaksa aktsendiga solvamine, näitab, et ma tavaliselt halvasti ei ütle. A oleks võind kähvata küll – kasi eest, bitch. Või: kle, see oli minu koht. Maisaaaru, kas ta arvas, et ma ronin selleks trepist üles, et RÕDUUKSEST VÄLJA HÜPATA???
    Spiilik.

  4. anna

    Hehehee. Ma vist isegi oleks malbelt naeratades läind ja öelnud, et hellou ja andestust, see on siin minu koht! Ta oleks kindlasti mõrraks pidanud seepeale sind, aga missiis! :D

  5. p-karu

    Kasutan kommentaarikasti teate edastamiseks, et see Tartu linnaraamatukogu Giordano-lugeja on tähtaega pikendanud 30. detsembrini. Küll aga pakub ülikooli raamatukogu lahkelt itaaliakeelset versiooni.

  6. AV

    Selle asemel, et hakkaksin otsima pilti oma digiarhiivist ja kulutaksin hulga aega, panen parem Google’i lingi: link

  7. p-karu: aitäh, selge pilt.

  8. av: jah, see soldat olen mina. kuigi arvasin, et peaksin treeningrühmas oma väärika vanuse tõttu äratama pigem aukartust nagu hitler…

  9. AV

    Võib-olla baltisaksa aktsendiga solvamist ei olegi väga raske omandada, kui võtta eeskuju kirjandusest. Oskar Kruus kirjeldab raamatus „Apokriiva lood eesti akadeemilise kirjandusloo juurde”, kuidas Eduard Vilde põrutanud Saksamaal riiualti korteriomaniku saksakeelsele sõimule vastu grammatikatermineid: „Perfekt! Imperfekt!! Plusquamperfekt!!!”, millest see aru ei saanud ja ehmatanud end vait.

  10. betty

    Olles aastate viisi grupitrennides käinud ning selles blogiloos mainitu ja kõige muu nn garderoobis ebavajalikke juttude kuulamise vältimiseks olen otsustanud privaattrenni kasuks. väga mõnus on. sotsiofoobidele (nagu mina) soovitatav.

Lisa kommentaar

