Pühapäeval plaanisin Jamie retsepti järgi risotot teha, olin mitu päeva endast võlutud, et oh kui peen ma vahelduseks olen. Aga asi lõppes sellega, et ostsime hoopis kusagilt Mäo kandi bensukast jumala külma kotletiga purksi. Mille söömise järel tundsin ma end nii umbselt ja prostalt, et elegantsemaks ei teinud olemist isegi mu autoistmel uhkelt eksponeeritud  “Madame Bovary” köide. Oled see, mida sööd. Rööts.

Aga õudne on see, et ma tunnen vaeses Emmakeses kohati iseend ära. Mis see Ikea kataloogi ja (pärast ühe numbri ostmist mu uueks lemmikuks saanud, no tõesti on armas) Glorian Koti sirvimine ikka muud on kui Pariisi moeheftide kohal õhkamine glamuuri ja diskursuse himulise kolkaarstiprouana.

BTW, kas kõik siinsete inimeste valdustes olevad Ikea kataloogid on VARASTATUD? Esmakordselt ostutemplit väisanuna ei leidnud ma küll muud võimalust kui kataloog häbiga uksest välja smugeldada. Natuke on ikka veel piinlik. Aga ainult natuke.

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Katariina

    Kunagi oli nii, et osad kataloogid – kleepsuga – olid poes kasutamiseks, ning osad koju võtmiseks. Need teise sordi omad olid reeglina alati otsas :)

  2. infoletist saab alati küsida ja antakse:)

Lisa kommentaar

