Ema või asi. Kõige hullema külmaga sai kinnitust kahtlus, et olin jätnud Mirri võimlemisriiete kotti T-särgi panemata.

Ja uuel nädalal selgus, et kui särk oli olemas, siis SOKID olid puudu.

Mitte ema, vaid asi. Jah, on aeg tunnistused kätte jagada, mine tea, mis blamaaži ma muidu lapsele tekitan.

Karulauk, kurvameelsuse rohi. Kui kõik teevad, siis mina pean ka tehtud saama. Seda enam, et värskes Eesti Naises nii apetiitsed karulaugutoidupildid (seelikupiltidest rääkimata muidugi, tervitused autorile!). Sattusin täna Kopli turult mööduma ja kas ma sain siis mitte sisse vupsata ja mõnd vanaeite otsimata jätta. Mkmk. Identifitseerisin õiget tüüpi eidekese, identifitseerisin tema pakutava maltsa karulauguks ning laristasin vägevalt – ostsin lausa kaks punti. Kaheksa krooni läks! Saab siis imet näha, juust ja seedriseemned soetatud.

Räägivad, et saab seemnest ka kasvatada va laugukest (katariinakest, mühahaa). On keegi teinud säukest tempu? Või käivad kõik ikka Kopli turul?

11 kommentaari

Filed under Uncategorized

11 responses to “

  1. minu emme ükskord võttis väikse labidaga ühe tädi aiast karulauku kaasa ja pani kasvuhoonesse v kuskile. ma usun küll, et läks kasvama. äkki läheks isegi lillekastis, ma mõtsin.

  2. kai

    Vabalt võin oma aiast kaevata sulle. Anna ainult teada millal rõdule või mujale vaja.

  3. Oo, nüüh, kui kena! Me püüaks reedel maale minna. Kui sa enne seda suvilasse satud, kaeva natuke…

  4. T

    ma sai kunagi müüjalt lausa sibulatega kimbukese, ta ütles, et sibulaid tuleb ka süüa. aga ma torkasin mulda. Kasvab mis mühiseb.

  5. V

    Nende seedriseemnetega ole ikka ettevaatlik, vaata kui pärast kaks nädalat suu mõru ja kõik see jumalik maik kadunud. Loe näiteks selle kohta Õhtulehe toidukülgedelt mõned nädalad tagasi.
    Järgi proovitud.

  6. oi, meenus see jube lugu! aga ma olen ikka enne ka tarbinud neid, jumalik maik oli olemas.

  7. davahtaresidence

    no mina komistasin oma vanaema aias selle otsa see kevad. selgus, et naabrinaine olla toond, juba ammu. aga ma pole varem õigel ajal olnud õiges kohas. kuigi see kevad nägin keskturul taimi ka müüdavat, seal tagaosas.

  8. kroonijuveel

    issver, kas kellegil veel on seedermänniseemnetest s***maitse suus??? ma arvasin , et olen ainuke friik ja teen meelevaldseid järeldusi. issver susver – kuidas kirjutatakse kellelgi/kellegil?

  9. see lauk paljuneb nii, et läheb õitsema ja seemned kukuvad maha ja siis järgmisel aastal jälle kasvab. ma ostsin kolm kevadet tagasi turult taime ja nüüdseks on juba täitsa arvestatav hulk teist. esimesel-teisel aastal ei saanud küll miskit põske pista. nii, et varu kannatust.

  10. Seedriseemnete söömine on mu viimase aja suurim ämber. Õigemini kogu perel oli pärast mitu päeva suus eriti jube maitse. Ükski toit ei maitsenud nii kui enne. Keegi ei julgenud kurta ka. Igaüks hoidis omale ja põdes nii kaua, kui ma kurtma hakkasin. Lahenduse leidsin interneti foorumitest ja alles siis kõige lõpuks taipasin vaadata, et kas manuaalis ka midagib kirjas on. Muidugi oli seal hoiatav lause maitsmismeele tuksikeeramise kohta.
    Väidetavalt saab neid süüa ainult röstitult. Mina ei taha neid tükk aega näha.

Lisa kommentaar

