“Tüntrit” olime me kahekesi Miinaga poes näinud ja ma olin selle peale hirmsasti leili läinud, sest ma polnud maale oma ihaldatud rukamoikat ikka veel saanud. Ja eks ma siis piiksusin Miile, et oioioi, seda ma tahaks küll emadepäevaks saada.

Ja saingi!

Kraan on sellel täitsa olemas, käib selle punni külge, mis seal ees paistab.

Ah, need lilled…

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Daam koerakesega

    Oh, ah .. kus selliseid antakse ????

  2. Daam koerakesega

    Prismas jah. Kuigi ma muidu seal ei käi, vedas miski seletamatu vägi mind lauba hommikul kell 8 sinna ja kohe uksest sisse astudes see tünder mulle vastu vaataski. Nüüd seisab praeguse maakodu keldris ja ootab mu unelmate talu, et seal eksponeeritud saada :)

Lisa kommentaar

