Nutuvõru suu ümber, olin sunnitud Humanasse jätma türkiissiniste kantidega ja armsa tikandiga musta hõlmiklõikelise pluusikese, sest no… Kellel on saledam piht, minge tooge sealt Balta turu lähistelt ära…. Aga näh, hoogne H&M tuunika kattis rasvarullid kenasti kinni ja oli üsnagi kepsakas, aga no ma nägin TÄIESTI RASE välja. Raudselt hakataks küsima, et kas tohib õnne soovida.

Päris tühjade pihkudega õnneks ei jäänud, mingi lilla suvenartsu, mis jäi liibuva ja varjava vahele, lohistasin sealt siiski ära. Ja Kalamaja raamatukogust näkkasid Käbi Laretei õe mälestused.

Kusagil arvustuses heideti sellele toimetamatust ette ja no oli ikka siuke vanamuti-rambling küll. Mingid Napoleoni venna järeltulijad kohe esimeses peatükis, pikalt-laialt Rex Harrisoni kuuendast  naisest, mingi New Yorgi sõbranna, kes mööblilasu keskel üksindusse suri … Julma töötlemist vajanuks see tekst. Aga kõik need kusiinid ja parkeerimised, need on muidugi omamoodi nunnud.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Ma lugesin Anne ja Stiilist seda arvustust, kus heideti toimetamatust ja heietuslikku stiili ette. Kohe meenus Heljo Männi Elu roheline hääl, mis täpselt vastas sellele kriitikale. Ehk et tekstis olid pidevalt sellised repliigid et “oh ma nüüd ei mäletagi, oli see Helga või Senni” jne. Algul oli jube raske lugeda ja jutt muutkui vonkles aastakümnete vahel. Aga kui siis lõpuks said tegelased juba tuttavamaks, oli muidugi väga hea lugemine ja pärast kahju, kui raamat otsa sai. Maimu raamatut ma pole lugenud ja ei oska kommenteerida. Käbi raamatud on aga imetlusväärse stiili ja sõnavaraga. Muudkui loe ja naudi keele ilu. Kuigi ta ju kirjutab originaalis rootsi keeles… aga pärast loeb eesti keelset tõlget ja siis ise toimetab seda.
    Aga kaltsukate külastamisel on alati see nii hirmus kurb, kui leiad mingi nii laheda asja ja see on vales suuruses. Minu meelest on kõik asjad alati nii suured. Aga vahel ma ikka ostan mõne nr 44 kleidi või seeliku, lootuses neid natuke kohendada :)

  2. Äh mis saledam piht! Sa oleks pidanud ütlema, et hoopis kobedamat rinnapartiid on vaja.

  3. Margit

    Ma olen jatkuvalt jakivärviroheline, sest mult yks tädi rohelise valgete mummudega jaki nina alt ära tõmbas -pyyan end siiani lohutada, et olin selleks liialt paks. Balta kõrvalt Humanast. Väkkk. Elu on karm ja ebaõiglane. Kuidas yks tugevam lilleke sellega hakkama peaks saama? (Lihtsalt teemane hala)

  4. Eeh, roheline valgete mummudega kõlab minugi kõrvale väga apetiitselt :) Kommisereerin.

Lisa kommentaar

