Triibiku munapühad!

Näpud on täiesti põhjas, aga nii kui siin kodulehel neid siniseid mune nägin – sama siniseid kui mu kevadeootel sukkpüksid, peaaegu sama siniseid kui mu kevadeootel kaamed koodid -, siis oli selge, et läheb ostuks. Väga soodsad hinnad ka, soovitan läbi astuda. Pildi virutasin netipoe omaniku leebusele lootes sealtsamast…

Tarmo kui meie piigade varustaja on täiesti meeleheitel: poodidest on pisikesed šokolaadimunad TÄIESTI otsas. Peened suurte inimeste munad olevat ka absull kadunud. Alles mõni päev tagasi olid letid lookas olnud, aga siis ta mõtles, et eh, küll jõuab veel. Ja eile siis uhas mööda poode – Norde Centrumi Rimi, Rocca Al Mare Prisma, Merimetsa Selver – ja ahastas, et MITTE KUI MIDAGI pole enam. Masu, right! Nüüd läheb uuele tuurile, soovitasin mingitest suvalistest venkude pisipoodidest tšekkida…

Kunagi oli meil jõulukalendritega täpselt samasugune paanika. Aga seda lugu ei leidnud ma praegu blogist üles. Leidsin ühe teise ajast, mil Mii oli kahene. Eh, olid hellad need ajad, päevad, õhtud ja ööd. (Ööd mitte alati tegelt…).

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. KK

    Prisma oli ka eile klaar! Need, mis olid veel vedelema jäänud, olid näpukestega katki muljutud. Ma otsisin Lindti värvilisi shokolaadimune, need on imemõnusad ja nuntsikud. Mäletasin, et prismas olid nagu vanasti aga eile ei miskit. Õnneks on mul külmikus helska vikingult varuks ostet 3pack hellõu kiti munjasid puhuks kui tuleb kutse.

  2. ingrid

    balta turu kommipoes on pisikesed (no ikka päriselt pisikesed) munakesed. 1.50 raha. natu suuremaid oli ka, aga neid ei proovinud. pisikesed jänku- ja muude piltidega, suuremad lihtsalt värvilise hõbepaberiga. votnii :)

  3. eh, liiga hilja lugesin. meil tõi jaak sloveeniast üks päev enne pühi terve kilo (üks kilo) pisikesi šokolaadimune. ma esialgu ehmatasin, et mida teha. nendega. kellele viia. aga nüüd, üks päev peale pühi võib öelda, et enamus otsas. minu kõhus, mõned leevikese omas ka. tüütu oli ainult, et kõik eraldi paberites olid, jube palju pidi kruttima.

  4. pilvini

    Mnjaaa… Neid siniseid sääri tahaks ma igatahes varsti juba näha.
    Kuigi ma magan või torman kõik alati maha…
    Ja seda, kes on süüdi, võin ma sel korral ise öelda, mitte Annika. Antud juhul oli süüdi!!! raamatumüügi-penskar (müügiagent noh), kelle kõne tõttu mu sõnumi vastuvõtt häirus.
    Kui saja aasta pärast aru sain, milline ebameeldivus mind tabanud oli, ostsin lohutuseks oberžiini- ehk munataime-karva kuldmotiividega põlvikud.
    Vähemalt midagigi!!!, mis meenutaks meenutusi meist*.
    * Laen filmist “Keskpäev”.

  5. pilvini

    Nii palju siis munade ja pühadega seonduvast. (pühademunaist ja munadevahest… mai tea, võib siia ikka imelikke asju kirjutada? ei või vist… no ma katsetan, mis juhtub…)
    Ah jaa, ma ise soetasin mingeid seest prõksuvaid Milka shokolaadimune, mille prõksumine mul heegelrea järje täiesti sassi ajas.

  6. Jah, Tarmo sai ka viimaks Milka prõksmune, ma korra naiivselt proovisin ja mul hakkas seda süües ÕUDNE. Peakski meie majapidamisse soetama prõksuvaid šokolaade, need jääksid minust puutumata.
    Põlvikud kõlavad hästi. Ja aitäh, Maris, meie suunas munamõtteid mõlgutamast!

  7. Teinekord kui miskit toidukaupa vaja võta ühendust, meil tööl oli mune pühadeks lademetes sisse ostetud!

Lisa kommentaar

