Anu poolt potsatas pildimeem.

Tee 7 pilti asjadest, inimestest või muust, mis sind iga päev rõõmustavad.
Kui 7 pilti ei saa, siis tee vähem või rohkem, nii nagu vaja.
Riputa oma blogisse. Võid kirjutada juurde, millega on tegu.

1. Hommikukohv kardemoniga oma armsast kingapiltidega kruusist (merci, L!). Kui võimalik, siis juua rahulikult ja midagi juurde lugeda. Ah, ja kui hommikul meenub, et eelmisest päevast on veel mingit koogikest näiteks alles… No siis läheb voodist väljakobimine ka libedamalt.

2. Jah, hommikukohvi kõrvale tavaliselt raamatut lugeda ei saa. Aga täna sain, ja pikalt kohe. Ah, see oli mõnus. Raamatud on minu suur armastus.

3. … ja mitte ainult juturaamatud, vaid ka iluraamatud ja sisustusajakirjad. Need teevad tuju heaks ja raugeks. Vahel teevad kadedaks ka. Ilma iluraamatuteta saaks vist elada küll, aga ilma pärisraamatuteta oleks ikka päris pekkis.

4. Hallis argipäevas teeb mõni ilus muster või vidin tuju paremaks isegi siis, kui see kogu aeg kasutuses ei ole ja lihtsalt kusagil sahtlinurgas äkki märkad.

5. Ma polnud ammu midagi ilu pärast ostnud (ah, kuidas ma kahetsen, et ei soetanud Müürivahe tänava tee- ja kohvipoest veidi kallimat jumalikult romantilist teekannukest ning ostsin Prismast odava klaasi ja koleda ruuge plastmassi kombinatsiooni). Aga seda lillepotti ei saanud ma Universaal Universumisse jätta. Jube odav oli ka, kild küljest ära, seepärast. Nüüd rõõmustab mind siin arvutilaua juures päevast päeva. Ja see kunagi oma rõõmuks ostetud kass sobis siia suurepäraselt. Tegelikult on nad saatusekaaslased – mõlemal kild küljest ära. Ja see teeb nad veelgi armsamaks.

6. Laste loovus. Ma ei tea, kust nad seda võtavad. Mina olen küll tuim junn, täiesti fantaasiavaba. Kuigi keskkooli ja ülikooli ajal päris usin käsitööline. Vasakul on lõvilakk, paremal kaks majamaskiga kodanikku.

7. Mu kallis-kallis voodi… Mõni aasta tagasi unistasin, millal ma ometi saaks õhtuti mõnuga laiutada ja lugeda (toonane märksõna “diff”). No nüüd saab. Kui pole vaja tööd teha (peaaegu alati tegelikult on). Aga isegi siis, kui silm väsimusest pahupidi, ei oska ma prauhti magama heita. Alati tuleb natuke lugeda. Ei raatsi sellest privaatajast loobuda, see on nii mõnus.

Oleks tore, kui keegi minult teatepulga üle võtaks. Nii tore on teiste asju vahtida. Triangel? Aeg-lendab-Triin? Proua Ebadiip? Anyone?

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Anu

    hih, need majamaskid… vinge! :) naudi laiutamist, meil on praegu see märksõna värk :)

  2. mulle ka meeldib teiste asju vahtida :). Aga oma “armsate asjade” üles pildistamiseni ma veel pole jõudnud. Ma iga päev tõden, et mul enamvähem ühtegi asja pole, mille kohta ma võiks öelda, et oleks kahju kui katki läheks (kui rahaline jms aspekt kõrvale jätta). Täitsa kurb elu. Mine või asju ostma :D.
    Aga siiski ma luban, et mõtlen midagi välja :).

  3. anna

    Jaa, siukest asja ebadiip küll viitsib teha! Ma nädalvahetusel võtan käsile, aitäh!

    Ja aitäh ilusa valge interjööri lingi eest ka, mis omikul avastasin oma emmessennist.

  4. p-karu

    Sul paistab virnas olevat üks Barbery. Mul on jälle üks teine, mille ma läbi lugesin ja võimalik, et selle põhjal daamist pisut vildaka arvamuse formuleerisin. Mis muljed sul on?

  5. kle ma pean tunnistama, et see jäi praegu pooleli, aga püüan ikka ära lõpetada. tean, et see siilivärk (mis sul ilmselt on, eks) pidi jube hitt olema. aiman su kommentaarist, et sa lakke just ei karga? ma selle praeguse põhjal kah ei karga.
    peaks vahetust tegema igaks juhuks?

  6. Pingback: Seitse kallisasja « Life is wasted on the living

  7. betty

    Oh ma unistan ka sellest enne magamist lugemisest! Nüüd aga on lisaks ühele pimedust eelistavale härrale lisandunud magamistuppa teine samasugune :)

Lisa kommentaar

