Ah, ma NII harva lähen mõne kontserdiuudise peale elevile. Või kui lähengi, siis siiski ei viitsi end kohale vedada. No Björk oli ainus, kelle peale viitsisin. Lausa Riiga sõita. Lady Miss Kieri pärast ei hakanud öösel välja minema.

Aga no kui  RUFUS WAINWRIGHT sulni maikuu lõpus (just oli kusagil uudis, et lumi peaks mai lõpuks ikka ära sulama) otse koju kohale tuuakse, siis tuleb ikka loomuomasest laiskusest (ja kroonilisest rahapõuast) jagu saada ja teda ihusilmaga vaatama minna.

Kusjuures olin just paar nädalat tagasi vaadanud, et lisaks Rufusele esineb maikuus Helsingis ka suurepärase prääksuhäälega Joanna Newsom. Ja et kui võrratu oleks mõlemale kontserdile minna – milline dekadents, glamuurist ja diskursusest rääkimata!

Ma kohe ei saa jätta siia videoid panemata!

(Keevitaksin ka juurde terve hunniku Rufuse perebändi esinemisi, iseäranis nutma ajava mulluse jõuluse Londoni-kontserdi, mis jäi ta ema viimaseks ülesastumiseks, aga huviline võib ise YouTube’is seigelda, eks ole.)

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. krt

    Mul sama lugu. Olen oma elus käinud ainult 3l kontserdil enne. Kronoloogilises järjestuses: Poques (jube ammu, pirital piraadil oli vist), Akvarium ja Kusturica. Ega ma eriti ei nautinud küll, sest mulle lihtsalt ei meeldi rahvasummas bändi kuulata. Aga ma vist proovin 4x nüüd ikkagi. Muuseas, RW avastasin täiesti ise netis oma erilise lemmiku Rufus Sewell’i kohta infot otsides, siis ma veel ei teadnud, et ta sewell on, ainult eesnimi oli meeles :)

    • Mjaa, kui ma veel järele mõtlen, siis kunagi igiammu käisime Helsingis Bowie’t kuulamas (see oli siis, kui siin veel keegi staar ei käinud eriti). Ja Rootsis Tom Waitsil. A siis me olime veel noored ja kepsakad ja polnud laene kukil, eks ole. A Rufuse ilu peab ikka oma silmaga ära kaema.

  2. Teet Identi

    jaa, Rufus kõigutab mindki vägevalt…

Lisa kommentaar

