Avalda toetust: oleme Tuhala nõiakaevu hävitamise vastu!

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. AV

    Olen hävitamise vastu, aga mis ikkagi on „maa-alune jõgi”? ;) Vesi ei ole maa all soontes ega jõgedes, vaid laiali pinnases, nagu liivas või urbses karstis.

  2. Triin

    skeptik.ee kirjutab ka sellest päris kenasti. Väljamõeldud (ametlikult kinnitamata) maa-alused jõed devalveerivad asja päris kenasti.

  3. anna

    Mina ei hooli neist maa-alustest jõgedest suuremat. Mina panin oma nime sinna kirja sellepärast, et mina ei tahaks, et keegi minu koduküla külje alla mingi maardla või kaevanduse rajab ja et rekkad minu maja eest ööpäevläbi mööda ralliks. Olen seda kogenud ja pole tore. Arvan, et Tuhala-kandi inimesed tahaks ka rahulikku elu ja sellepärast see nimi kirja saigi. Selle peale nagu eriti ei mõelda, selle allkirjade kogumise lehe puhul käibki trall kogu aeg selle ümber, kas need jõed on olemas või ei, aga kuidas kaevanduse kõrval elada on, see on nagu 1kõik.

Lisa kommentaar

