6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Oh, ma olen alati niimoodi mõelnud :)

  2. appi kui õige, aga ikka krt koristan

  3. Pingback-viide: ahh « Life is wasted on the living

  4. eiii! “puhtus on inimväärikuse esimene nõue” ja kõik muu tuleb pärast seda. samas on mul suva, kui keegi arvab, et mul sellepärast wasted life on, et ma koristan. mind teeb puhas kodu õnnelikuks :)

  5. Zicy

    Ma riputaks selle plakati vannituppa seinale :P või siis hääästi nähtavasse kohta :D

  6. katrjuss

    šitt! oli seda nüüd vaja teada:D

Lisa kommentaar

