Oh, kui keerulise ülesande Triangel mulle andis. Lisaks kaunistas ta mind nii kenade ütlemistega, mida ma aasta aastalt muusikast järjest kaugenedes mitte kuidagi ei vääri, nilbuse- ja naljamojo on ka kuidagi kängus. Aga hulluke Björk on muidugi minu maitse järgi küll.

Niisiis.

1. Vasta all olevale kolmele küsimusele nii nagu heaks arvad. Mida põhjalikumalt, seda uhkem. Hea kui lingid sinutorru või kuhu tahes, et näidiseid kuulata saaks.

2. Anna 3-le kolmandas punktis nimetatud blogipidajale meemi “teatepulk” edasi ning teavita neid meemis osalemisest näiteks nende kommentaarilahtrisse. Või helistades kui numbrit tead. Või kolme lõdva tulbi, nukra naeratuse ja tordiga ka külla minnes. Sovetskoje Igristoje ja punased nelgid soovi korral.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi ja annab tuld, nii et rägastikus tuli taga.

Küsimus 1: Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?
Küsimus 3:
Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.

1. Kohutavalt keeruline küsimus ja vastus näitab mu fantaasiavaesust ja kehva mälu. Sest surnud inimesi ei hakanud ekshumeerima, loobusin isegi ABBAst, mille saatel oleks ju peris lõbus tantsu lõhkuda, ning kõiksugudest šikkidest taatidest stiilis Frank Sinatra, Dean Martin ja Bing Crosby. Mõtlesin, et võiks olla mingi bänd, mis mul tuju hirmus heaks teeks ja kõigil tantsujala tatsuma paneks. Härduse peale rõhuda ei tahtnud. Ja olgu siis kodumaine, kulub vähem bentsu ja raha ja.

Sestap: ansambel Regatt. Ma ei jõua ära kiruda, et teadmatusest pole ma osalenud vist lausa KAHEL peol, kus see bänd kunagi mängis. Siis ma oleks neid saanud juba hoopis varem fännima hakata. Ja kuna kuskilt uut pidu ei terenda Regati saatel, siis tuleks see välja mõelda.

(No Regati nimi juba on nii täppi pandud! Arutasime just Tarmoga, et kuidas üksainus sõna nii palju pilte ja mälestusi esile manab. Kõigepealt seostus see mul Regati jäätisega, mis alati oli vileda ja katkise paberiga, lössis ja üldse kuidagi verevaese olemisega. Vaidlesime, et oli see valge jäätis või šokolaadiga. Vist ikka mingi lahja piimaliru? Oh, ja siis pärisregatt. Meil oli kodus nii palju imelisi Soome söögiasju, mingid müstilised tibatillukesed tarretised või moosid kuldse fooliumkarbiga, minivõid, sulajuust TUUBIS, peekon, plekkpurgis mangomahl… Oh, see oli imeline! Tarmo rääkis, et Jõhvis neil muidugi midagi sellist polnud. Aga imekombel oli poodi ilmunud välismaa või! Tema ema oli paar pakki saagiks saanud ja seeris riiulite vahel edasi – ja äkki ilmus tema ette vene vanamoor, kes teatas, et või oli otsa lõppenud ja tema polnud saanudki ja kahmas Tarmo ema korvist ühe paki endale!)

YouTube’is paraku Regatti eriti pole, aga midagi õnneks siiski.

Nad võiksid laulda ka õdede Kõlarite “See on see väike baar” ja Tõnis Mägi “Peeglit”.

(Tarmo lisas – no tal võiks ka selles sõnaõigust olla -, et Regatt võiks esitada Valeri Leontjevi lugu “Protuberantside tants”.

2. Eeh, matusevärk… Mul on nii kõrini sellest, et omakseid ärasaatmisel kräunutatakse – et viiul nutab “Ema südant” ja siis kõneleja kruvib oma jutuga vinti veel rohkem pingule. Ja no see kirstu sisse vahtimine, see on ju haige, kas pole? (Lugesin just Justin Petrone raamatust tema kummastust eestlaste kombe üle surnutest pilte teha ja need albumisse kleepida.) Mu enda kirst peaks olema kinni, kirstu ees üks lahe lõbus pilt, kus ma hea ja vungikas välja näen, ja muusika võiks siis olla… No “Groove Is In The Heart” oleks vast liig? Ei saa ikka liiga radikaalseks ka vanuigi (ma loodan, et see kõik juhtub ikka väga-väga vanuigi) minna.

Liiga härdad asjad praakisin välja (Jää-ääre “Kui joonistad lund” näiteks).

Arvo Pärdi “Spiegel im spiegel” on vast hea helge, mitte liiga nututav.

3.  A võtaks siis mõned tuttavad eidekesed ette… Tuleb mingit jutujoru ja põhjendusi leiutada… Kusjuures ma üldse ei tea, mis muusika neile tegelikult meeldib.

Kajakas – vaimukas, loominguline, hea hooga.

Midagi sellist nagu The Guillemotsi “Made Up Love Song nr. 43”

Paranks – samuti vaimukas, loominguline, hoog on vist natuke sordiini all rohkem, krüptilisem, tedretäpid ja säärepiigalik minevik tuleks ka kuidagi ära märkida… Rootsi lauljanna Lisa Ekdahl tundub mulle siinkohal paslik. “When Did You Leave Heaven”.

Anu – no muidugi samuti vaimukas, loominguline, hästi õdus (NO TE TEISED OLETE KA ÕDUSAD JA HOOGSAD KA, AUSALT, MA LIHTSALT LÄHEN LOLLIKS NENDE PÕHJENDUSTEGA, ÄRGE PANGE PAHAKS EGA SOLVUGE KEEGI!!!) ja aval, no mismand veel muneks siia…

Paul Simoni “Something So Right” on kuidagi väga õdus.

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. hissand kui armas laul mulle on :)
    tänud

  2. Pingback-viide: Kohutavalt raske meem, niukest pole enne nähtud « Kajakapesa

  3. ma panin sind ka meemi sisse, aga kuna sul juba tehtud, siis istu ja puhka :D Mul oli asi draftis juba valmis, niiet miskit pole teha
    http://kajakapesa.wordpress.com/2010/02/07/kohutavalt-raske-meem-niukest-pole-enne-nahtud/

  4. AV

    Peab märkima, et lugesin lauset „Aga imekombel oli poodi ilmunud välismaa või! ” hoopis kui „Aga imekombel oli poodi ilmunud Tähismaa!” ☺

  5. kalake

    Kulla Triibik, Regati solist on mu hea naabrimees, nii et vajadusel võin Sulle autogrammi hankida:) mõõduka tasu eest loomulikult.

  6. vau! jube hästi laulab! viiuldaja on mul jällegi koolivend. ma loodan, et kui teil miski juubel tuleb, siis korraldate vägeva aiapeo ja Regatt tuleb esinema!

  7. kalake

    ta oli ka me pulmakülaliste hulgas ja laulis koos mu vennaga improt kasatšokist kui mäletad

  8. Anu

    jaa ma mäletan ka neid pisikesi džemme, oli vast kena karbike. aga praegune Regatt jäätis on küll ilma glasuurita ja siuke kergelt sulav nagu tollalgi.
    ma katsun meemikese valmis muneda niipea kui aega saan :)

  9. ah, ma olen nii enesekeskne ja mäletan ainult omaenda laulmisi…

Lisa kommentaar

