Kaubanduslikud teadaanded.

Ärge te JUMALA PÄRAST ostke Laima pehmeid piparkooke. Ma üritasin ühtaegu kokku hoida ja vennasvabariiki toetada ning eelistasin Saksa omadele neid. Ilus punane pakend, aga sees TÄIELIK SAAST. Piparkook pole piparkoogimaitsega, šokolaad pole šokolaadimaitsega ja ega siis ei saagi oodata, et moos maitseks nagu moos.

Küll aga on košmaarselt head – no otse veeni, ausalt – Marmitoni õhukesed piparkoogid. Nüüd on mul voodis küljealune piparkoogipuru täis. Vanity Fair Robert Pattinsoniga (tänan, K!) ja pipad. Taevalik.

Ja Pärnu maanteel Westmani äri kõrval on avatud BonBon Lingerie firmakauplus. Õnneks oli see kinni, kui ma tast möödusin. Sest vat see on üks kaunis patuurgas, kus peegli ees sabasulgesid lehvitada ja rahast ilma jääda. Ja siis panna suled alla ja villased sukapüksid peale ja teksad takkapihta ja kampsun ja jope ja hatune müts. Ja vat see on glamuur ja diskursus.

Triangel palus mul jõulusoove mõelda, ma ausalt mõtlen veel. Tööd on nii palju, et tööväliseid mõtteid pea polegi. Kui nüüd piparkoogi- ja sekspesumõtted välja arvata.

Keeksi peab tegema. Piparkoogitainast peab tegema.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Anu

    ah sa siivutu patukott, või sekspesu… võeh :)

  2. Marmitoni piparkookide osas olen sinuga täiesti ühel meelel.
    Sekspesu koha pealt – mulle meledib neid väga vaadata ja proovida, aga terveks päevaks selga küll ei pane, hakkan juba poolest päevast nihelema ja unistama hetkest, mil selle seljast saab. Miks ometi nad ei tee puuvillast sekspesu?

  3. Ei moki minu lemmikpiparkooke! Ja kui kellelgi üle jääb, võib meitele tuua… piparkooke ikka, kasutatud sekspesu ei soovi.

  4. ts

    Triibik, kas avaldad retseptid ka? Pärast EE lugu Angelika Erini raamatust süveneb tõesti tahtmine ka piparkoogitainas ise kokku keerata…

  5. Liis – oled sa ikka Saksa omi söönud? Aga maitsed on mõistagi erinevad. Õhtulehe piparkoogitestis jäi haledale viimasele kohale Saksa pärispiparkook, mis meie lapsele hirmsasti maitseb. Ta on senimaani solvunud, et seda seebimaitseliseks sõimati.
    Ts – jah, EE lugu hirmutas jah. Ja kassa ikka märkasid, et ma olin kaudselt loo sisse pandud, höhöhöhöö?

    Aga piparkoogitainast tegin ma mullu selle Nami-Nami retsepti järgi ning jään ka tänavu sellele truuks:

    http://www.nami-nami.ee/recipe.php?q=detail&pID=1428

    Vaatasin just Piparkoogimaania kodukalt, et Hagaril miskid väidetavalt looduslike värvidega glasuurid. Rohelises oli jah spinatit ja nõgest (Mii küsis õudusega, kas see kõrvetab ka), aga seal on ikka hirmsat jura sees.

    http://www.hagar.ee/est/J%C3%B5ulutooted/piparkoogiglasu

  6. ts

    Jah, Triibik, muidugi panin tähele, et olid “laulu sisse” pandud. (“Oojaa, muidugi panin,” nagu vastas mu küsimusele kord tuntud shikk meesmoekunstnik. “See tähendab, et muidugi panin, ära “oojaad” pane.”) Piparkoogitainani ei ole veel jõudnud, võtsin just ahjust Linnar Viigi porgandikoogi :)

  7. ai, mul käivad just porgandikoogimõtted… kala on ahjus, saaks ühe kuumaga panna.

    • kalake

      Tegin piparkoogitainast, kompunnisin nõuka-aegset retsepti ja oma fantaasiat (ehk seda, mis kodus oli). Mässamist terveks päevaks. Peskond kiitis tulemuse heaks. Kuigi prooviplaaditäit uudistama tulles ümises kuuene ninaga õhku tõmmates mesimagusa naeratuse saatel: “Lõhnab küll vastikult…”

  8. epp

    Ai-ai, vaata ette! Ma näiteks sattusin ükspäev Elva kaubanduskeskusesse, kus selliseid patusema ilmega pesutükke pakuti ilustamata pealkirja all “allahinnatud naiste pesu”!

  9. eks ma olegi ise siuke alekaup juba, vaja ohtralt võrku ja prostat pitsi ümber kerida, et tselluliit välja ei paistaks.

Lisa kommentaar

