Tegin vea ja läksin teist korda elus Kaubamaja uuendatud kinga-koti-osakonda. Mõni ime, et seal pimedas mülkas keegi ei käi. Kas see peab olema sensuaalselt paheline paik, kus naised oma patutegusid teevad? Aga seda magusat pattu pole seal ju võimalik teha, sest seal valitseb KAOS! Oksad-lehed ristamisi, nagu ütleb luulerida. No see oli TAGUMINE kord, kus ma sinna lähen.

Otsisin susse. Ei taha karvaseid, pakse vildist, prosta leopardimustriga ega kontsaga. Lumeinimese käpa kujulisi ka ei taha.

Kaupsis ei erutanud mind õnneks ka ükski kott. Kõik olid kas mutikotid või läikivad kulisevad tibikotid. Ah jaa, üks kott mind erutas. Mul on hea maitse, see maksis umbes 7000 krooni.

Nojah, ega sellega mu kaubandustlik rant lõppenud pole. Eile siis oli vajadus minna Solarises Artise kinno. Skeem näitab, et kusagil Apollo kandis see peaks olema. Haa, aga see oleks ju liiga lihtne lahendus. Õnneks kuulsin, kuidas keegi PÖFFi-piiga minusugust hullunud pilguga paarikest instrueeris. Et minge Apollo poodi sisse ja siis ilukirjanduse osakonnas tuleb paremale pöörata ja seal on üks uks. Sörkisin siis paarikesel sabas, tiirutasime nagu spiiilikud seal raamaturiiulite vahel ringi.

No seda ust leiab sealt ainult HIROMANT!!!!!! Jajah, kusagil nurga taga see lõpuks välja ilmus. Ei ainumatki viita ega silti, mitte kui midagi, lihtsalt üks uks. Mis viib jah tõesti Artisesse.

Need vähesed korrad, mis ma sinna majja sattunud olen, tunnen end kui kana takus. Tunnen, et inimene on küll viimane, kellele see maja mõeldud on. Ja ega seal õnneks ei pea käima kah.

Aga et positiivse noodiga lõpetada: informeeritud inimesed teadsid eile Solarises öelda, et kohe-kohe hakkab superstaarihakatiste esinemine. Nu ja seadsin siis minagi end lapsukeste selja taha Marteni poole kaela pikaks ajama. Silmanägemine mul teadupärast kehvake, aga sain oma superstaarihetke kätte!

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. trudi

    Artisesse pääseb hoopis lihtsamalt – tuleb Solarisse siseneda Rävala pst poolsest uksest (mille kohal ka suurelt Artis kirjutatud), siis kohe infoleti juures vasakul on trepp, midamööda pääseb otse kinno. Sealt Apollo kaudu on jah väga keeruline kunsti nautima pääseda..

  2. Väga adekvaatne sussivalik oli hiljuti Walking’u laopoes, Punase tn Selveri kõrval.

  3. ikkagi martenit mitte otti?

  4. nojah, eks ma muutsin meelt vahepeal. ott laulab vägevalt, a marten on pull kuju.

  5. Elsa

    Oh, ma “armastan” seda tänapäeva arhitektuuri, mille puhul lustiga neid tualette, söögikohti jms kaubanduskeskustesse peidetakse. Tartu Tasku on ju samamoodi lustiga peitnud söögikoha (“Rehepapp”?) ühe spordipoe taha ning parkla peamise majapoolse sissekäigu raamatupoe taha. Majja sisenedes pole häda, ei märkagi kust täpselt tulid, aga vaat… ükskord tahad sa ju tagasi sinna, kust tulid! Seda siis nuputa :S
    Mine tea, küllap on ehk ka igasugu silte ja teabeinfot tekkinud, nüüd ma seda enam ei otsi (kui need pidepunktid kaupluste näol teada sain, mälu niipaljut pädeb). Aga samas seiklesin ma ühel õhtul hilisõhtusele seansile Cinamoni, samas majas. Aru ei saa, kust see kinokülastaja sisenema siis peaks, kui kõik muu kinni ja milline väljumistrajektoor täpselt kavandatud on. Lonkisin siis ka lihtsalt kogemata hea õnne peale jalgu jäänud teiste “saatusekaaslaste” sappa….

    • AV

      Kas muide Tartu bussijaama einenauda saab kuidagi muud moodi ka sisse kui läbi akna või pakihoiu? (selle nimi ka nagu Rehepapp, Tasku lähedal, seepärast küsin)

  6. See Kaubamaja kingaosakond on tõesti üks sünge mülgas. Ükskord käisin ja kogu kingaisu läks kohe ära.

  7. Tartu bussijaama einlauda saab siseneda LIFTIGA teise korruse Rehepapist. Meie käime sinna läbi bussijaama. Seega on võimalik bussijaama saada läbi Tasku. Lihtne!:-)

  8. betty

    Jah, olles paar korda sattunud Kristiine Keskusesse, siis iga kord on kuidagi käsikaudu sisse ja välja käidud, jube kurjaks ajab. Aga egas aint meil nii, ma millalgi üritasin NK kaubamajast praktiliselt pool päeva välja tulla…tundus, et kõik müüjad meelega näitavad valet suunda. Nähtavasti turundustrikk.

  9. Karin

    no küll mul on hea meel! ma ka ükspäev seiklesin seal solarises. ja Triin veel naeris, et see nii pisike, mis seal otsida-seigelda :D aga artisesse lähen mina ka sealt rävala puiestee poolsest uksest :)
    (ja tere ka. ma üldiselt loen ainult neid blogisid, keda ma ka näost näkku näinud olen ja Sinult ma olen suisa õuna laenanud! et siis tulin luurele :) )

  10. anna

    Minu meelest need peidetud uksed ja kauplused ja WCd kaubanduskeskustes on nii ägedad. Taskus tekkis mul täielik hasart leida WC, aga noh mulle on orienteerumine alati olnud südamelähedane.

  11. Daam koerakesega

    Sellele Kaubamaja kingaosakonna-jutule kirjutan kahe käega alla. Kusjuures varem, kui seal all oli veel muusikaosakond, astusin sealt alatihti “korraks” läbi, aga nüüd, kus seal on see pime koobas, mul sinna emam asja pole ja muusika ning filmid ostan ka mujalt, sest kes see ikka viitsib “korraks” viiendale korrusele ronida.

Lisa kommentaar

