Ah maitea, maitea, Otil oli vägev hääl küll, aga muidu nats liiga ontlik. Marten jälle jah liiga arrogant mu maitse jaoks, aga vaieldamatult kihvt ja vaimukas ja laulab “Take On Me’d”… See muidugi tuletab mulle mu vanust meelde, sest “Take On Me” oli vist esimene video, mille pärast plikapisaraid valasin. Ja see juhtus Marteni sünniaastal järelikult, oh mind vana panni…

Anisel on jälle sama ilusad silmad nagu meie Krõpsukesel. Ja vaatab niimoodi nunnult tuka alt nagu Krõpsu oma majakesest… Ja temas on midagi kurba.

Ja Kene näeb nii seks välja.

Ah, maitea, maitea, mis sellest asjast ikka saab.

Muidugi on ka märksa olulisemaid küsimusi, nagu näiteks meie perekondlik kohutav köha ja mu parem käpake, mis varsti-varsti üles ütleb sellise trükkimiskoormuse juures, ja üleüldine ko-hu-tav spliin, kõrinikõrinikõrini. Aga no mis sa sellistest asjadest ikka pikalt pajatad. Pigem siis ikka superstaaridest, säravatest ja andekatest noortest, meie homsest päevast, glamuurist ja diskursusest.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. tihane

    http://anisarumets.blogspot.com/
    pole see anis nii kurb midagi. ropendab ja laiab päris edukalt.

  2. oi ma lugesin ka, vaevalt teie hamster või hiir niimoodi mõelda ja öelda oskab.

  3. ina

    ma vaatan ka, et töötad nagu loom. khm khm. loodan, et saate ikka terveks. ja spliin… no mis seal salata, oli endalgi. muudkui sadas ja sadas ja nii pime, nii pime. ime siis, et teine peale ei tule. aga nüüd, vaata õue! kui autojuht pole (ja kui just maal ei ela), siis on väga mõnus.

  4. ina

    lugesin oma postituse üle ja… ma tõesti arvan, et töötad palju. kindlasti ka teed ka muud (tõlget nt, suve ootuses). no ma ikka ei oska üldse ennast väljendada, võib kõrvalt (mind vähe tundvatele) imelik paista. me kõik arvame ju, et oleme head ;)

  5. kiskus jah ropuks. mage lugu, arvestades, kui noored üldiselt tema fännitarid on. ta võiks hoida siukest idamaiselt zeni joont, see oleks palju apetiitsem.
    ja Ina, aitäh kirjutamast ja helistamast, kohe parem hakkab, kui keegi haletseb natukenegi! eks me kõik ole tublid ja raba, aga ma olen aastaid suutnud halva mängu juures head nägu teha. ja nüüd tunnen, et hästi enam ei suuda. ah, see läheb üle, ma loodan, peab minema, kus ta pääseb.

  6. ts

    Jah, Triibik, mõtle kui tore, et on olemas Superstaari-saade, annab ikka vähe särtsu. Ei pea tusaselt podisema nagu Mr Big pärast mõnd aega kestnud abielu oma täiusliku Natashaga: “Kõik minu korteris on nüüd BEEZH…”

  7. Täna ju Ott rokkis küll täiega!
    Mis spliini puutub siis jah, ma olen sinuga. Kuidagi kiiva kisub see elu.

  8. kai

    Oo, teil siin ikka keeb. Ma üle pika aja sattusin teile.
    Aga spliinist – mul on alati varuvariant lohutuseks olnud, et kui enam midagi ei taha – tuleb teha pagariäri. Minu arutluste kohaselt peaks lahustama suurema osa probleemidest ja tagama igati mõnusa ja tegusa olemise. Ja nüüd ma jagan mõtet sest ma arvan et ma ise ei tee seda kunagi.

  9. anna

    Aniiis on ju Väike Mukk :)

Lisa kommentaar

