Kuna WordPress ei lasknud mul miskipärast pärast neid fotosid enam mitte midagi kirjutada, siis pean Einar Kapi nimelist videodiskot siit jätkama.

Pisi-Ott

Ja kahtlasevõitu soenguga, aga Aznavouri “She’ga”.

Jah, mõni tahab küll “Costello!” kraaksatada, aga pold algul miskit Costellot seal. Nagu ka “Hallelujah’l” Jeff Buckleyt või tuletaevasappi Rufus Wainwrighti

(nagu selgub, on ka Ott “Hallelujah’t” laulnud, ma olen täna liiga palju aega YouTube’is veetnud).

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Kiisik

    Aga mulle ta ÜLDSE ei meeldi. Palju rohkem sümpatiseerib Marten Kuningas, jaa.

  2. kroonijuveel

    Meie oma küla Ott :)! Aga vaadake ette, on kasvamas ka järelpõlv Brey Velberk`i näol/häälel.

  3. ah, kiisik, sa oled nii noor veel. küllap oleksin minagi kuningapoega fänninud vanasti, aga praegu on ta mu maitse jaoks liigselt epateerimise peal väljas ja ülbe. pealegi nägin ma teda juba isand T. lõpetamisel ja juba siis torkas ta oma käitumisega halvas mõttes silma. aga vaieldamatult staarilik ja laulab lahedalt. spandau ballet’ “gold” kummitab mul tänase hommikuni.

  4. P.S. kiisikule: ma vist hindan neid noorukeid juba n-ö ämmamamma seisukohast, et keda ma oma tütrele meheks tahaks. ei tahaks martenit, jumal, ei.

    • see ott oleks mudugi etem, triibik, hea rahulik, istub nurgas ja tüli ei tee. aga sööb äkki palju? see-eest ilmselt kõike. kotletti ja hakklihakastet ja.

  5. kirbuturul müüdi oti suvelaulude kassetti. kas ta on siis juba ammu päris kuulus laulja?
    täna olid ju enam-vähem riided. aga siuke maaka hõng on tal juures või vähemalt mustamäelase. see käib temaga kaasas ja ilmselt jääbki.

  6. Oota, mis mustamäelase hõng? Mul korter on aus, kuid mitte väga hea. Kuid millest tunned mustamäelast?

  7. Mis saade see on, kus see Ott selle Mait Trinki kõrval istub?

  8. ts

    Oi Triibik, no lase magusat klatshi, mis see Marten (kes on ka, jumal paraku, minu absoluutne lemmik) T lõpetamisel tegi?

  9. LuMi

    A mis sel soengul… no tukk võiks natsa pikem ju olla. Ma jälle ei salli klanitud soenguid. Selliseid militaarseid. Ö-äkk.

Lisa kommentaar