Täheldada võib isegi teatavat vaimset arengut. Kui mullu kaotasin südame Normanile, siis tänavu mind enam kõiksugu lokkidega Ruudid ei võlu. Eelistan ausa ja tõsise mehe sarmi. Oh seda Otti küll! Alles see oli, kui Mirr ketras pisikesena tema jõululaulukeste kassetti.

Kuna ma “Koorilahingut” vaadanud pole, eks ole (ega ma eriti telekat vaatagi), siis tuli kogu Oti suurekskasvamine ja vapustav lauluhääl mulle täieliku üllatusena.

Peale selle meenutab ta mulle ühtaegu nii Chris O’Donnellit kui ka Marius Petersoni. Ei ole halb combo. Ta võiks olla Chrisi ja Mariuse POEG! (Miks ma küll alati kõik ilusa ära rikun?)

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Anu

    oi, mulle on see nüüd küll ka vägagi üllatus. ütleme nii, et uus ja särav täht meie meestetaevas :)

  2. kuidas ainult selle nahast vesti ta seljast ära saaks.

  3. oijah, on jah nahast… aga see on vana salvestus ka, karolin kuusik oli otikese päris kobedaks riietanud mu meelest.

  4. pilvini

    Naise – neiud! Keegi peaks Otikesele… Ohhh seda Otikest, ohhhmaivõikuidasmatahan!!! … seda igavikuliselt kestvalt kähehäälset karjet kuulda ;-P Et noh, keegi peaks Otikesele vihjama, et suitsutamine on saatanast ja keel on neidude … nilpsamiseks, mitte nikotiini noolimiseks. Keegi võiks talle kuidagi märku anda, et pesku keel ja hambad mingi valgendava pastaga ära, vähemalt enne esinemist ära või vähemalt enne sedasorti laulu, kus ta suu hästi pärani peab ajama.
    Pealgi sattusin paar kuud tagasi, (või oli see kevadtalvel pärast Laululahingu “siin-ta-on-vanajaama”), Otikesega sama trolli peale ja pidin tema pisikeste kollaste hambukeste nägemisest silmatõmbluse saama. Noormehe hüäänikarva hambad naelutasid mind ühe vanamuti vastiku vanamuti-hamba-hinguse ette ja pärast seda ei saand ma mitu päeva asu. Et nii kena noormees – ok lühike, aga mis siis – nii kena ja nii üldse ei pese hambaid. Tehke midagi!

Lisa kommentaar

