Ma pole mingi efing hiromant Pastelli, tahaksin ma täna linnavalitsusele öelda. Puuriida, puuriida, puuriida, jah, seda te oskate, aga seda, et Vabaduse platsi trammipeatuse putka küljes ainsatki rida oleks, et 3. tramm nädalavahetusel ei käi, ei, seda ei suudeta üles visata.

Mõtlesin, et lähen lastega Vilde muuseumi raamatulaadale, aga kui juba teine 4. tramm tuli, siis hakkas tekkima karvane tunne, et suvel vist räägiti mingist trammijamast. Ja järsku, helde taevas, kestab see edasi. No kust mina neid asju tean, mina ju istun kodus. Aga näe, esimest korda vist üle mitme-setme kuu olin nädalavahetusel Tallinnas, mitte Põltsamaal.

Putka küljes, nagu öeldud, polnud ridagi. Viimaks taipasin trammiootuskohast jupp maad linna poole mingi räpase posti küljest räpase prügikasti tagant uurida. Jajah, sõiduplaan, ja selgub pikantne tõsiasi, et 3. tramm tõesti nädalavahetusel ei käi.

Miks, huvitav? Kadriorus rahvast paksult, kõik jalutavad. Miks tramm ei käi?

Tea, linnavalitsus, et ma sõitsin nüüd 4. trammiga kaks peatust jänest, et ümber istuda. Mina, ausus ise. Paras sulle.

Edasine aga oli mõistagi armas ja tore, mis sest, et piigad laadal meisterdamiseni ei jõudnudki, ja Narva maantee pontšikubaar, mida külastasime õhtupoolikul, kui kõik Kadrioru mänguväljakud olid läbi mängitud, , oo, no see on parim patupesa tervel Narva maanteel!

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. me olime ka tallinnas ja plaanisime ka tulla. laadale ja meisterdama ja kadrioru mänguväljakule. aga jäime rotermanni turule passima kahjuks. lollid olime. see turg seal on pidevalt erinevalt raamatuturust.

  2. AV

    Aga see on ju lihtne, miks 3. trammi kallale mindi. Savisaare valijad ju sellega Kadriorgu jalutama või muuseumi ei sõida; katsu aga näiteks kesk- või Balti jaama turule viiva trammi kallale minna!

  3. mjaa, targad sõnad, ma poleks selle peale tulnudki.

  4. kuule ma lähen neljaba savisaare juurde tahad kurdan talle seda trammi asja?

  5. ah, tühja sest trammist, võta mulle paar kilo kardulat ja üks ruum puid. aga tort on seal hea. vaadake, et tegemata ei jääks pilt “laps savisaare süles”!
    aga teile ka selle valge kootud kleidi ja valgete kummikute ja valge päevavarju keissi puhul palju-palju õnne!

  6. aitäh!
    kas laps tuleb päris savisaare sülle pista? me ise plaanisime hakata koguma sarja “meie pere erinevate linnapeadega.” leevikese raekoja ajast on meil paltsuga foto.

  7. jah, laps tuleb savisaare sülle pista, muidu torti ei saa.

  8. p.s. meilgi on foto “miina paltsu süles”.

  9. kui lapse savisaarele sülle pistad, tähendab see head karjaõnne. ja linad tulevad oi kui pikad.

  10. oma blogi, kommin, palju tahan, eks ole :)

  11. savisaart ei olnud, savisaart ei olnud, savisaart ei olnud. keegi suure ninaga naine oli tema asemel.

  12. Oi, ole selle trammis jänest sõitmisega ettevaatlik. Ma käisin nädala sees Tallinnas ja kolmapäeva õhtul võeti kõigepealt kontrollimiseks “rajalt maha” tramm (!), vahetult enne Balti jaama. Kolm tundi hiljem troll, Lupetta ütles, et selles kohas nad pole kunagi varem kontrollinud. Järgmisel päeval nägin, kuidas bussi kinni peeti, ise olin tol hetkel jalgsi. Ei tea, kas püütakse iga hinna eest jänestega linnakassat täita?

  13. Jah, sest kuidagi tuleb ju Toomas Lepale maksta 100 000 krooni Tallinna trammide ajaloost rääkiva filmi eest.

Lisa kommentaar

