Pioneeride saatus on LEIN – nutta end magama teadmisega, et sinu jalajälgedes kõndijatel on nüüdsest jalas märksa efektsemad kummikud kui sinul. Ja kõige krooniks saadud 64 krooniga!

Proua Paranks kosserdab nüüd ringi sulnilt türkiissiniste kamassidega (jah, ma tean küll, et kamass on midagi muud, aga mul oli kohe hädasti vaja mõnd unarsõna kasutada), Kuduv Koeraomanik aga, niuks, superefektsete mummulistega.

Selle peale tuleks end täis juua või soetada Hello Kitty trussikud. Või mõlemat. Õnneks pole kummakski avantüüriks raha.

P.S. Kolm minutit hiljem. Tarmo avas minu lohutuseks veini! Heldene aeg, ehk ta kraamib kuskilt veel Hello Kitty trussikud kah välja? Jääge meie kanalile!

18 kommentaari

Filed under Uncategorized

18 responses to “

  1. KK

    :D:D:D
    Toetan HK ideed.

  2. Anu

    täna just seppäläs imetlesin hello kitty pesu ja t-särke :) kusjuures täisjoomine tuleb vist veidi odavam, kuigi ühekordne lõbu :) aga no mul pole veel üldse kummikuid. neid uusi, noh. nad peaksid sulle reklaami tegemise eest maksma.

  3. Ma tegelt olen muidugi Olegi seaduslik naine ja sellest blogist tulebki Grossi promomise blogi, mis kohe-kohe hakkab kandma nime Kolmegrossiooper. Kes on see kolmas Gross, jääb mu väikseks naiselikuks saladuseks. Stay tuned!

  4. oejee :) meie perekondlik intiimpesu saladus on see, et ükskord, kui ma olin eriti õnnetu, et miiz jälle väljamaale läks, tõi ta mulle lohutuseks snoopy trussarid :D ma küll “tellisin” kaaa hello kitty’t, a leppisin ikka snoopy’dega kah :)

  5. Ruigasin praegu naerda ja ütlesin Tarmole: eided mölisevad.
    Mispeale hakati laulma:

    Eided mölisevad,
    koerad lõrisevad,
    vapper major annab au!

  6. Vabandan kommentaariga nina (loe: vabatahtlikult väljamaistes snuupides ihupesu) ukse vahele toppimast, aga tänud – ma naeran pisaraid.
    Elagu kummikud ja Hello Kitty – kas või koos!

    Thredahlia,
    kenade roheliste kummikutega,
    mitte-Grossi-päritolu ja ülehinnatutega…
    vasakule ära

  7. oi ma tahan kaaa, aga kus on grossi pood? Tallinnas mustakal on vist ka? või oli?

  8. Kui sind Triibik lohutab, siis siin kirjutab parasjagu see sõge, kes omale mustade lillekestega valged kummarid ei rohkem ega vähem kui 450 kr eest soetas :( Räätsamatk oli ees ja mul ei olnud mitte midagi jalga panna, suure surmaga ostsin siis ära.

    Kui kohutavalt kade ma praegu nende värviliste mummuliste ja lilleliste peale olen, ahhh…

  9. Mul ka juba mitu sügist sama tunne, et oleks vaja ilusaid kummikuid. Oman küll valgeid pikki (http://3.bp.blogspot.com/__6-LO5k0Qvw/SqghmzCZLlI/AAAAAAAAC4k/Xy6EmyqyU_M/s1600-h/_MG_0334.jpg) juba aastaid ja kasutan ka. Aga ärge arvake, et neid tore pesta on. Ja uute soetamiseks mul sama jama – tundub kuidagi uskumatu, et kummik maksab 500 kr.
    Veetsin terve reedepäeva ühe Grossi poe kõrval, põikasin isegi korra sisse, aga kummikuid ei osanud vaadata. Kui te blogimutid pole kõiki veel ära ostnud, siis toon homme endale ka ühed. Triibikule tänutäheks ja lohutuseks võin pakkuda 2 paari hello kitty trussikuid suuruses 98/104.

  10. AV

    Pagan, ma lugesin algussõnu kui „pioneeride saatus on LENIN” ☺

    Muide ma nikerdasin joonistada terve eelmise nädala oma koolimälestustesse koolimaja plaane, parasjagu on käsil IV korrus, keldrist kolmandani on valmis. Pööningu plaani peab ka tegema, et ära märkida koht, kus oli seinal õppealajuhataja S akt (pastapliiats, XX saj IV veerandi algus).

  11. tihane

    olen üks pikaajaline lugeja ja sain ka kummikumaaniast nakatatud. mustamäe grossi poes enam suurt valikut ei ole igatahes. aga sain endale türkiissinised roosade rooside ja kirjaga rock n roll kummikud siiski. te nõudke grosside käest reklaamiraha ka :)

  12. Kaku

    Järgmisel korral paiskan vist oma snuupi trussaarid Uue Maailma festaril müüki; näib, et huvi on.

    Marisel on väga kena kummiku pilt, lausa super!

  13. Kulla Triibik, ma olen kindel, et sinu kummarid on palju ilusamad kui need 64 krossised seal. Jooksin ka sinna Mustamäe Grossi poodi. No 41 nummer oli veel naistel järel, aga ausõna ostma poleks meelitanud ka oma suurus mitte. Antagu andeks mu otsekohesus. Ei olnud väga glamuursed.

  14. A.V-le: eks pioneeride saatus ole mudugi lenin jaa :) ma just äsja lugesin mingit uudist saksamaast ja lugesin pealkirjast välja sõna “natsi”, ehkki tegelikult oli juttu naistest. loogaš.

    käin seal hoones esmaspäeviti ja alati imestan esimesel korrusel, et haisu pole. aga IV korruselt meenub paljas naisekuju, kellele poisid tavatsesid õunasüdant delikaatsesse kohta poetada.

  15. Mis Hello Kitty, Lindexis on maailma armsamaid Muumidega trussikud! Kui mul laps poissoost poleks, ma ostaks talle, aga nüüd pean vist endale ostma…

Lisa kommentaar

