Mõtled juba mitmendat aastat, et peaks ühed ilusad lõbusad linnakummikud olema. Eelmine sügis läks juba kriitiliseks, jalg oli alatasa märg, aga no ei leidnud sobivaid. Ega pööraselt ei otsinud ka.

Selle sügise hakul käid Viru keskuses ja ahhetad: mingid suvalised kummikud 400 krooni, 500 krooni. Never ever ei ostaks sellise hinnaga midagi nii suvalist! No need Trendexpressi ruudulised, need juba hakkasid minema, aga no ikkagi, milline kirves. Ja teised olid totakad: värv paljulubav, lilla, aga mingi debiilne naerulõust oli peale joonistatud. Kas see on siis glamuur ja diskursus, lubage küsida!

Ja siis sa sõidad taas kord Türist läbi nagu reede- ja pühapäevaõhtuti tavaks. Ja leiad Grossi poest vahvad kummikud: valgel põhjal romantilised lillekesed. Ja hind lööb pahviks: alla 90 krooni!

Oled jõle õnnelik. Mees ostab need sulle ISE ja see teeb asja eriti romantiliseks. Järgmisel hommikul õnneks sajab ka ja saad nendega lasteaeda kosserdada.

Ja kaks nädalat hiljem sõidad koduteel sellestsamast Türi Grossi poest läbi. Ja RAAAAAISK, sinna on tekkinud vapustav sortiment neidsamu alla 90-krooniseid kummikuid! Ja nii kihvtide mustritega, et ajab nutu peale … Efektsed triibulised, efektsed MUMMULISED, türkiissinised mingite rooside ja inglitega (kui mu mälu mind ei peta), no saagige pekki, nüüh…

Nii et kummikusõbrad, jälgige Grossi poodi. Kas mitte Tallinnas ei pidanud kah kuskil see olema …  (Seal Türi Grossis  on ka üks imenunnu karvane mänguleemur, mida iga jumala kord koos lastega näpime, meie, vanad, ka. Kahju, et meie kodu nendest karvanditest kubiseb, ta on niiii nummi, ja kummikutega ühes hinnaklassis.)

Ainus lohutus mulle: need Grossi kummikud olid nii lahedad, et jube raske oleks olnud seda õiget paari valida. Nii et pean nüüd oma heledate romantilistega rahu sõlmima.

16 kommentaari

Filed under Uncategorized

16 responses to “

  1. hmh, meil on kah grossi pood, a ma pole seal nii süvitsi ringi uitanud, et teaks, kas seal saapavalik ka on… lähen uudistan kohe täna siis :)

  2. Anu

    ma tahaks rooside ja inglitega… elu ilma nende kummikuteta tundub äkitselt tühi :D

  3. võibla olid lisaks roosidele mingid muud pudinad, ma ei süvenenud, olin nii rusutud :)

  4. Evelin

    Grossi poe manguloomad on taiesti in. Sealt on parit ka minu 6-aastase tutre lemmikkarvikud,eriline lemmik vaike vasikas voi lammas,kelle nimeks on hollandi keeli Varkensbeer,ehk siis Lindgreni raamatust varastatud seakaru. Eelpoolmainitud leemur on meil samuti olemas,too sai nimeks Claudia.Ja muidugi armas eesti Lotte. Siinsed hollandi lapsed ei joua ara kadestada….

  5. Kuramus, mis toimub! Paranka blogis kirjutatakse mingist nõudepoest, kuhu ma kunagi ei satu, sest see asub pärapõrgus (loe: Ülemistes) ja no nüüd sina ka, Triibik! Kuskohast ma selle Grossi poe nüüd leian, mh, ah?

  6. Kuule, Triangel, vaata netist, neid Grossi poode paistab Tallinnas õige mitu, ehk sobib mõne asukoht.

  7. surfasin grossi kodulehel. meie külakeses on ainult toidukaubad, agha nimetet glämmsaapad on müügil grossi tööstuskaupade poodides – tallinnas asub selline Paasiku tänaval (kus iganes see küll olla võiks). kuigi selle kodulehe järgi on türil ka ainutl toidukaubad… no, et ma lähen ikka kaen sealt meie küla poest, et ehk on meil ka, aga kaupluste nimekirja leiab siit http://www.ogelektra.ee/index.php?main=118

  8. Türil jah põhimõtteliselt toidupood, veidi tööstuskaupa ka. Heldus, Paasiku tänav oli kunagi ühes Kreisiraadio iidses sketšis.

  9. Näedsa jah, Paasiku on Lasnamäel. Õnneks ma veel selline ostuhull ei ole, et näiteks vabal päeval teise linna otsa kummikute või klaaside järele kolistan . pealegi, kui ma sügavalt järele mõtlen, siis mul on ju kummikud kodus olemas. Klaasid ka. Mis muidugi ei tähenda, et ma nende järele õhata ei või.

  10. Terje

    Kas see võis olla jüri, kus on grossi pood ja natuke tööstuskaupa – aga kummikud olid seal küll lihtsalt koledad.

  11. Mina käisin Türil, aga Paranks käis Jüris ja juba kiitleb oma kummikutega oma blogis!

    http://parankapxevik.wordpress.com/2009/09/15/ara-toin/

    Ehk lähevad teie kahe maitsed lahku, mühahaa, “lihtsalt koledad”!

  12. paranka miiz

    muidugi olid Jüri Grossis inetud botikud järgi kui ma glamuursed ära ostsin :o) vähemalt on naisel millega kasteheinas põlvini joosta…

  13. Terje

    Ähh, meelde tuli, ma käisin seal ju augustis. Nagu eile olnuks.
    ja ma ka tahaks rooside ja inglitega:)

  14. Lapiliisu

    Grossi poode asub sellistes kolgastes, mille nimegi ma esimest korda kuulen, aga Tartus pole ühtegi. Nüüh!

  15. Kaku

    Jälk, alla 90 krooni, ilge lausa.
    Ma käisin korduvalt vaatamas neid 500-seid kummikuid ja õnneks ei raatsinud sest enne üht vabaõhu üritust sadas oavarrest ja ma olin sunnitud ostma endale stiilsed, vinged, teistsugused ruudulised õndsused Paide Kaubamajast! Hind oli umbes poole soodsam kui ABC Kingaröövlite pesakonnal. Närigu pori!

Lisa kommentaar

