Kas Littlest Pet Shopi HULLUMAJA ei ole olemas?!

Suurem õde on peatsele sünnipäevalapsele pähe tagunud, et tal on vaja LPSi lasteaeda. Tarmo avastas, et mingi klubihoone-nimeline ragament on poes praegu oluliselt odavam kui lasteaed. Kui plaanimuutusest Miile teada andsime, lõi too särama ja hõiskas: “Muidugi ma tahan klubimaja!” Seevastu proua õde pistis muidugi õudsal häälel ulguma ja ulgus pikalt, et klubimaja on mõttetu ja lasteaed on hädavajalik. No kelle sünnipäeva ümber tants käib, mh?

Lisaks polnud mul aimugi, et PULMAKAARDI ostmine nii vaevaline on. Juulitasin eile pool tundi RaRa poes ja näppisin kaarte, üks jõledam kui teine. Mingid teineteise külge liibuvad paarikesed, laulatussõrmused nagu tõllarattad pea kohal. Ilged maitsetud lillepundid nagu Viru tänava putkades, totakad salmikesed, kuld ja kard. Oli vast keeruline. Lõpuks otsustasin, et less is more, ja valisin väga minimalistliku kaardi. Teksti kirjutamine osutub muidugi veelgi keerulisemaks. Tuleb sealgi minimalistlikku kurssi hoida.

Eile jõudsin ka lastega ujulas käia. Sedapuhku oli mul trikoo õigetpidi seljas. Eelmine kord vaatasin kummastusega, et eesots kuidagi lotendab. Ja kui olin basseinis paar otsa ära ujunud, leidsin põhjuse. Rinnad olid selja peal. Kuna büst pole mul eriti kopsakas, ei näinud ma õnneks välja nagu Madonna oma Gaultier’ perioodis. Aga väga huvitav vaatepilt oli kindlasti.

14 kommentaari

Filed under Uncategorized

14 responses to “

  1. Anu

    preili õde ikka, kui terminites täpne olla :) ma mõtlen, et meil on vedanud, et suurem on vend ja väiksem õde. kuigi on märgata väikest tendentsi, et vend kipub ka õe mänguasjade osas kaasa rääkima ja eelkõige tahab “aidata” nende pakendist avamisel ja töökorda seadmisel :)

  2. Pingback: Heidi

  3. AV

    Just täna öösel nägin unes, et tööl oligi hullumaja, sõna otseses mõttes. Et lähen tööle, aga töökaaslaste asemel sibavad ringi psühhiaatriapatsiendid ning ülemuste asemel on psühhiaatrid, kes ei tea samas majas varem asunud asutustest üldse midagi, nõnda et ma ei saagi teada, mis on juhtunud ja kuhu ma õigupoolest peaksin minema.

  4. triangel

    Oot, aga kas _tavaliselt_ ei ole trikoo seljaosa natuke paljastavam kui esiots? Või on tegemist mingi eriti siivsa riidetükiga?

  5. jah, triangel, ma vaatasin jah, et kuidagi väga trimmis oli esiosa, lausa seksikas kohe. aga sakutasin ülespoole ja üles ta ka jäi. selle trige selg pole õnneks sügava sisselõikega, muidu ma oleksin tõepoolest meesmaadlejat meenutanud. rindadega meesmaadlejat.

  6. st esiosa oli ÜLEVALT kitsas ja trimmis ja lüheldane, aga ALT lotendas kintsude peale kergelt. nüüd siis on geograafia paigas ja võin rahumeeli õhtale minna.

  7. Mind tabas seda lugedes praegu viieminutiline hüsteeriline naeruhoog. Siiamaani ei saa pidama :D

  8. Ja mina naersin nii, et pisarad silmis! (Mul on väga elav kujutlusvõime.)

    Kui eest lotendas, kas siis tagantpoolt oli stringtanga?

  9. kuule, kas sa pilti ei saaks selest triksist siia panna. ma ka ei saa aru. triks on ju selja pealt lahti. kas kõht oli siis paljas ja rindade peal need õlapaelad? ja sa ujusid nii?
    mul on tüdrukute vanusevahe täpselt sama mis sul ja algatuseks ma töötasin läbi ühel õhtul sinu blogi algusajad. sest nüüd ma lugesin seda kõike teise pilguga. ja nüüd ma siis siit näen, kuidas see edasi veel hakkab minema. see eluke.
    meil leevike juba praegu otsustab ära, milliseid mänguasju katariina hakkab saama tulevikus. nt baby born poissnuku jne. kui ma talle siis ükskord ütlesin, et kui katariina need endale saab, siis hakkab ta nendega ise mängima ka, vedas leevike küll suu kahtlaselt krimpsu aga ütles, et jajah, ma olen sellega arvestanud.

  10. marjusass

    :)))
    :))) (ja siis naeran veel natukene :)

    (lõpuks ajasin enda trikoo huvi pärast tagurpidi selga ja noh… päris radikaalne jä… ilmselt mind vist saadetaks ujulast sellise kostüümi pärast minema.. (meil siin üks naine läks kord paljalt basseini, hajameelsusest ilmselt.. oma silmaga nägin)

  11. Kaku

    Eemaldudes nüüd sinu anatoomiast ja trikoo tegumoest siis lihtsalt selline praktiline küsimus, et kus siis preilnad viibivad, kui sa oma paari kiiremat otsa teed?
    Ma olen jätnud oma preilna käkkide basseini ja siis on ka raudselt midagi juhtunud – keegi hüppab otsa või loobib vett näkku. Minuga koos väikses basseinis muidugi keegi mulle pähe ei hüppa, ilmselgelt liigse vanuse tõttu :(

  12. ma panin preilnad sinna titekasse seniks jah. aga eks need kiired otsad on mõttetud. tuleb ikka hakata ilma lasteta ka käima ja siis tõsiselt ujuma. siis jõuab mõelda ka, et mispidi riided seljas käivad.

    • Kaku

      Just! Ma käin büroos tööl ja ma tahaks loota, et õnnestub nüüd järgmisel õppeaastal (issand, ma ikka arvutan sedapidi!) preilna eest saladuses hoida asjaolu, et vahetevahel käib provva ja uhab üksi oma otsi. Ma olen kuulnud, et selline õndsus võiks olla küll olemas.

  13. Pingback: Reede! « Sisemised heitlused

Lisa kommentaar

