Mitu hirmsat tunnet. Ei mäletagi, et varem nii valuline olo oleks olnud pärast puhkust.

Hirmus tunne nr. 1: puhkus on läbi, nagu poleks teda üldse olnudki. Ma siiralt ei mäleta, mida ma puhkuse ajal tegin. No paar asja tuleb meelde, nende seas sõit Palamusele ja tungimine Mati Undi lapsepõlvekoju. Aga see on ka enam-vähem kõik.

Hirmus tunne nr. 2: järgmise puhkuseni on peaaegu aasta, vahepeale jääb näiteks jube november.

Hirmus tunne nr. 3: ma pole sel aastal veel ujumas käinud! Korra lapsed sulistasid Põltsamaa jões, aga siis käis mul, vanainimesel, taguotsast siuke kange valu läbi, nii et ise ma vette ei saanudki. Kügelesin kaldal ja katsusin kintsule paremat asendit leida, hambad ristis.

Hirmus tunne nr. 4: ilm on ilus, aga mina pean päev otsa toas passima, saateks laste purelemine.

Hirmus tunne nr. 5: hirmus tunne on ka siis, kui ilm on kole ja tuleb päev otsa toas passida, sest siis tundub, et suvi ongi läbi.

Hirmus tunne nr. 6, see põhiline: siuke tunne on, et suvi on täitsa läbi. Aga tegelikult pole ju. Lihtsalt kõrini on kõigest…

Ah jaa, no see ju ka, et näpud pärast suvekodu remonti absoluutselt põhjas. Nii põhjas, et unelen: vat kui kunagi raha saan, siis saab kaltsukasse minna! Ja see tunne ka, et töömehed lüpsid mind ikka tublisti. Aga noh, mis tehtud, see tehtud. Ei uskunud ju, et puhkuse ajaks asi korda saab. Aga sai. Nii et see on äärmiselt positiivne.

No küll ma leian midagi positiivset veel, aga praegu ei viitsi. Pea ka valutab. Laske mul olla kurb.

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. Anu

    jaah, ma pole ka ujuma saanud. ja kuigi ilm on ilus ja aed olemas, ei kavatsegi ükski laps õue minna, kuna seal on liiga palav :) kõige pisemal õnneks vaba tahe puudub ja on sunnitud õues vankris tuduma, vähemalt niikaua, kuni ei kisa :) aga selle laste purelemise taustal on täitsa tore mõtelda, et suvi läbi saab ja mingigi rutiin taastekib. aga pimedatele õhtutele ei ole hea mõtelda…

  2. See on hirmus, et puhkus nii lühike on. Vähemalt kolm suvekuud peaks olema, nagu koolilastel. November on ka üks hirmus kuu. Nõus! Mu üks suur lemmik on “Muumilaakson marraskuu”, kus see novembrijubedus eriti hästi välja tuleb.
    Tore, et meie vaheldust pakkuda saime. Tõesti noh.

  3. puhata saab ka varem. vihje: mina ja anu ja krista jne.

  4. Katariina

    Targutamine on veetlev muidugi, aga suvel peab ujuma. Mina käin – kui just ei ole pakast ega saja pussnuge – suvel iga päev sulpsti meres. Ka tööpäevadel. Aitab meeles hoida, et ikka suvi on. Veel. Mõned päevad.

  5. anna

    Tänks, november on väga ilus kuu! Siis sünnivad kõige imelisemad inimesed raudselt!

    Ja see on halb jah, kui puhkus on lühike. Halvem veel, kui seda pole üldse. Juba viimased neli aastat.

  6. Jah, viimane märkus on õige ja muidugi on novembril kah omad võlud :) Ja suvi pole otsas ja õunaaeg on ka armas. Ja pole hullu midagi.

  7. ts

    Armas Triibik, kui oleks võimalik teha teatav ülekanne, siirdaksin kõik palavad päevad kahjutundeta oma kontolt Sinule ja asemele võtaksin karge saapa- ja salliilma. Tunnen end kui Anu Lambi kehastatud müüja “Kitsas kingas”, kes pakkepaberiga higi pühib ja lae poole röögatab: “Oi, ma ei või, ma ei või… Jaan!”, mispeale Peeter Oja pihku sülitab ja veidike ventilaatorit väntab. Aga ilmataat ei vänta suurt midagi.
    P.S. Erilise irooniana ütles arst mulle: “Kui ilus perekonnanimi teil on!” :)

  8. Oi, ts, loodan sulle peatset kergendust! Ma ei julend enne pärida, et kes-kas-kus, kuigi eeldasin, et kõik juba seljataga.

Lisa kommentaar

