Pesin praegu pea ära ja keerasin räti pähe. Peeglisse vaadates tuli see pilt mulle kuidagi liiga tuttav ette. Sain aru, et olin täna ühe korra juba juukseid pesnud.

Hommikul nooremat last lasteaeda viies nägin valgete sukkpükstega ja lilledega vene koolilapsi ja mõistsin, et olin unustanud Mirrile lilled kaasa panna. Tunnistusepäev ju. Eile õhtul veel suure rutuga ostsime lilled …

Aga noh, muidu on mul siin kaks iseäranis tublit tegelast. Üks kaitses eile oma bakatöö ära ja sai A, teine sai kena tunnistuse ja võib homme (debiilsuste debiilsus, esmasba kaks tundi, teisiba tunnistuste andmine, kolmaba aktus, iga päev tavapäraselt vara üles) väljateenitud suvepuhkusele jääda. Eile õhtul oli Laidoneri mõisas armas klassiõhtu. Mul hea meel, kuidas ma muidu sinna sattunud oleksin.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. epp

    Aa, selles suhtes tuttav, ma mõtlesin alguses, et oled lihtsalt liiga palju turbanipilte vaadanud.

  2. Aga rasedad pidada ju hajameelseks muutuma. Äkki…

  3. Ei-ei, see on välistatud. Need on ilmselged märgid, et suvepuhkus võiks kiiremini tulla.

  4. kalake

    Õnne isandale tubliduse eest ja pisematele ikka ka!

Lisa kommentaar

