Loen Reisiekspressist Maimiku meenutusi India-sõidust. Hüsteeriliselt naljakas kirjeldus, kuidas mingi vuntsidega mehike Maimikule ajurveda-massaaži teeb, nii et päikesepõimik “kriuksatab ringlema nagu Tšehhi lõbustuspark”.

Jõuan lauseni: “Seejärel riputatakse mu pea kohale mingi objekt, mis meenutab Virginia Kotkase ärarebitud pead.” Suudan selle Tarmole hädavaevu ette lugeda ja kukun siis nii kohutava häälega naerda ruigama, ei, röökima, et Mii, ise ju paras naljahammas ja pullivend, katab silmad kätega ja hakkab vaikselt nutma. “Emme,” anub ta tihkudes, “ära sa mitte kunagi enam niimoodi kellegi kohta ütle.”

Ei tea see Mii Virzinja Kotkasest midagi, vaevalt et ta üldse aru sai, et jutt käib inimesest. Aga no ma tegin tõesti jubedat häält.

Umbes samasugust häält tegin ma kunagi siis, kui vaatasin vanast peast üle “Ferris Buelleri popipäeva”. Siis, kui direktor koeraga võitles  ja  rebenenud pükstega pärast koolibussi tuli. Klassika.

Hiljem: vot on tase, vot on teenindus. Tasub ikka blogi pidada! Isand tuli koju, ja mis ta mulle kinkis –  “Ferris Buelleri”! Nii et võigast naeru saab me kodus ka edaspidi kuulda.

Teistele teadmiseks: Kristiines likvideeritakse plaadipoodi, hinnad -50%. Lisaks “Ferrisele” saabus meile sealt ka “Darjeeling Limited”, hind: 39 krooni!

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Aga mis sul selle Kotkaga on?

  2. Mis mul taga ikka on… Lause oli naljakas mu meelest.

Lisa kommentaar

