Võlgnen Kajakale sissekande teemal “7 tõde”.

1. Ma ei söö putru. Kartuli- ja mannaputru muidugi söön, aga need pole ikka mingid õiged hardcore-pudrud. Kaerahelbepudruga võib mind edukalt oksele ajada, korduvalt proovitud. Kurb küll. Oleks väga tervislik. No ma söön müslit.

2. Ma ei armasta maksa.

(Selgub, et olin ühe numbri vahele jätnud. Mis see kolmas olla võiks? Mul on varsti juba 15 aastat ühesugune soeng olnud. Aeg-ajalt, nii umbes viie aasta tagant, tüdin ära ja kasvatan välja, aga siis lasen jälle ära pügada ja tunnen peeglisse vaadates, et nüüd on õige nägu tagasi.)

4. Ma ei armasta ka molluskeid ja kaheksajalgu. Süüa.

5. Ma ei salli laua- ja kaardimänge. Õnneks on meil pereisa, kes lauamänge armastab ja neid lastega mängima nõustub. Ah jaa, “Alias” meeldib mulle küll!

6. Ma armastan väga lugeda.

7. Ma lähen aasta aastalt järjest eblakamaks ja riietus on ka värvilisemaks muutunud, võrreldes kunagise üleüldise mustaga. (KAKS roosat seelikut!) Ma arvan, et see on ainult hea. Tulevikus terendab Barbara Cartlandi välimus: üleni roosa ja ripsmed saapaviksiga värvitud! Loodetavasti ka muidu rõõsk ja rõõmus.

Ma olen täiesti kindel, et tal on seal all Hello Kitty kummikud!

Ma olen täiesti kindel, et tal on seal all Hello Kitty kummikud!

Ei söanda kellelegi edasi visata. Kes tunneb inspiratsiooni, andku aga takka.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Värvikatest riietest:
    No ega vanarahvas asjata ütle: “Mida vanem eit, seda kirjum kleit!” ;)
    Täheldan enda juures sama. Hiljuti ostsin endale punased püksid. Lasteaiast saati pole selliseid kandnud.

  2. mul sama, mida vanemaks, seda vabamalt riietun. noorest peast ainult must.

  3. kuigi roosa seelikut ma veel ette ei kujuta, samas roosa käekott ja hõbedased tennised on täitsa ok.

  4. kroonijuveel

    Eile esinesin rahvatantsutrennis fuksiaroosade liibukate, kollaste sokkide, leherohelise topi ja sinise seelikuga. Tundsin end kui Kevad ise!

Lisa kommentaar

