Käopoja tänu, ma ütlen. Kuna Hortesest me vajalikus suuruses hamstri jooksupalli ei leidnud, osteti Krõpsule lohutuseks rippmatt. Ma küll olin võrdlemisi skeptiline, meenutades, millise jahedusega, et mitte öelda vastumeelsusega võttis koduloom vastu selle superluks-puitmaja, mille Tarmo talle ostnud oli. Kuna plastmajal lõi Krõpsu pidevalt katuse pealt, nii et see sõna otseses mõttes ringi sõitis.

Niisiis, sellal kui mina inimkodude sisustusvidinaid paitasin, oli ülejäänud pere rippmati korvi poetanud. No sellest ma parem ei räägi, millise hunniku seemneümbrikke me Põltsamaa peale mõeldes  soetasime. Ja ühe kena priske tüümianipoti seniks köögiaknalauale. Kui me siis viimaks koju jõudsime, läks esmalt puuri puhastamiseks ja siis sisekujunduseks. Ratas paigutati teise kohta, sest rippmatt osutus võrdlemisi suureks. “Sama hästi oleks võinud mõne mu vana rinnahoidja üles riputada,” ütlesin ma. Mis võimaldas ajada laulujoru:  “Vaikne kena kohakene, rinnahoidja sarnane…”

No nagu karta oli, vaatas loom oma kodus tolknevat sinise-rohelisekirjut vateeritud lahmakat, õudus silmis. Kujutasin ette, kuidas tuleme Tarmoga koju ja keegi on MEILE lae alla mingi seletamatu hiigelpuldani tõmmanud. Sellist mõnulemist, nagu rippmati karbil lubati, ei teostunud. Hamster üritas hoopis vateeringut lahti katkuda ja pesavooderduseks viia.

Total home makeover‘i pluss oli see, et loom taasavastas jooksuratta, mis seni oli unarusse jäänud, ning ketras seal natuke joosta. Hommikul vaatasin heldimusega, et meie Krõps, kes kahe maja olemasolust heitunult oli hakanud magama hoopis ülemisel korrusel kõva põranda peal, põõnas viimaks ometi taas oma plastmajas. Meie väike spordimees, õhkasin ma heldinult.

Pärast selgus, et väike spordimees polnud väsinud mitte tiideratta-taaderatta ketramisest, vaid vägevast närimistööst. Kaks rippmati nööri oli läbi järatud ning üks jupp nööri ja matiserv oma pessa lohistatud. Nii et kogu see disainiime ripendas enam-vähem ausõna peal. Mõni ime, et väsimus loomakest niitis.

Käopoja tänu, ma ütlen.

P. S. Kajakas, sinu pulk on mul peos, võtan hoogu veel.

P. P. S. Semiramise rippaiad on eemaldatud. Loom üritas juba järgmist nööri katki närida. Tekib muidugi küsimus, MIKS selliseid rippmatte tehakse. No eks meiesuguste lollikeste tillitamiseks.

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Anu

    huvitav, miks ta pesa teeb. Krõpsu tahab äkki krõpsu saada :)

  2. Põhiteemast mööda minnes ei saa ma vaiki olla, et meie aknalauad on juba kaetud rohelusega! Aga pakke on veel ja veel ja…

Lisa kommentaar

