Säästukas käimahakkamine on mu silmaringi oluliselt laiendanud. Eile õhtul näiteks nägin meie poe ees tütarlast, kes ilmselgelt tegeles prostitueerimisega. Käis ühe auto juurest teise juurde, pistis pea juhiaknast sisse, pidas läbirääkimisi. Siis kõndis jälle edasi. Ma teadsin küll, et Sõle-Kolde nurga pealne peatus on kuulus müügipunkt. Aga et suisa kind of päevavalgel, nii 17 paiku, ja püha pühaba õhtul ja kogu ilmarahva ees äri aetakse … See oli midagi uut.

Kui Miiga poest tulime, märkasime poe ees vedelemas surnud rotti. Tarmo pärast kodus kahtlustas, et ehk oli tegu õnnetu otsa leidnud sutenööriga. No siuke säästupimp majanduslikult valulisel ajal.

Aga ega pimbi kõngemine äri seisma pannud. Täna õhtul oli näitsik jälle tagasi ja uitas lausa pimedal parkimisplatsil ringi. Erilist mundrit tal polnud, teksad ja jope, keemilised lokid vist. Eks ole külm ka.

Täna lisas õhtule ominoossust džentelmen, keda olin juba Vabaduse platsi bussipeatuses (käsi kirjutab juba mitmendat raksu “b” asemel “n”, ju mu mõtted on meie kohaliku Sõle-Kolde peatuse peal) märganud. Keskealise härrasmehe kohta tähelepanuväärselt sirge selja, nahkse tagi ja läikivate kingadega. Juuksed üle pea, kandilised prillid – meenutas seda eblakat Taani ärimeest, kes kunagi Versace trussaaridega Kroonika veergudel poseeris ja siis paljaks varastati.

Nujaa. Kui märkasin džentelmeni puusal krobisemas –  ei, mitte hatust kabuuri nagu Polizia Braunil, vaid ilmselgelt köösneri- või nahkehistööna valminud šikki nahast taskukest, siis mõistsin, et sisimas on tal ka nahkpüksid jalas ning naiste suured rinnad ja laiad puusad ei köida tema pilku mitte üks põrm. See selleks, ega ma tahtnudki tema pilku köita.

Aga asi sellega ei piirdunud. Nimelt suundus see šikk nahkne džentelmen samuti Säästukasse – ja asus kaupa takseerima, ise omaette vene keeles rääkides. Algul mediteerivamalt, siis natuke kurjemini juba. Vat SIIS tuli mulle juba HIRM peale. Mul oli vaja tema nina alt kätte saada paar kanakoivakest homseks supiks, hiivasin need hingevärinal korvi, kartes, et ta haarab nahktaskust, maitea, KIRVE, šiki väikse lihakirvekese ja äsab mul sellega käe otsast. Mõtlesin, et nahkmees, siis nahkmees, aga järsku on mingi sadomaso või sadosado (sadosadovettä!) maik man ning ma ei jõuagi oma kanakoibadega koju komberdada. Õnneks suundus ta kohupiimade poole ja mul õnnestus ahvikiirusel üks suitsukana kah korvi heita. Nagu Abeljanov.

Supiks vajalikke porgandeid otsisin juba käte värinal, kartes, et taskumees on kohe platsis. ROPULT suured porgandid olid, aga no mis teha, ei ole Ökosahvrisse jõudnud, krahmasin kotitäie.

Hingeliste läbielamiste hüvitamiseks premeerisin end Talvenaudingu-nimelise mõnupommiga. Mingi hägune ennastõigustav ettekääne oli veel, et kauaks seda talvetoodet ikka enam jätkub, eks ole, varsti eemaldatakse sortimendist ja siis tuleb jälle aasta lõpuni oodata.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Tarmo

    “Erilist mundrit tal polnud, teksad ja jope, keemilised lokid vist.”

    Vt ka vene rahvaluulest:

    Кудри вьються,
    Кудри вьються,
    Кудри вьються у блядей
    Почему они не вьються у порядочных людей?

  2. Anu

    hmm tänapäeval ka keegi veel viitsib keemilisi teha… äkki oligi siuke loomulik mikrofon. ja miks just siis prostituut kohe. ma ikka usun inimestest ainult head :) äkki müüs mingeid ehteid. prostituudil peaks vist seelik seljas olema ikka… või ma ei tea kah :)

    maksimarketi parklas tüütas autosistujaid mingi mustlasmoor, aga no need liiklevad alati kilekottidega, siis saab aru.

  3. Lapiliisu

    Äkiste oli hoopis jehhoovatunnistaja :D

  4. kodutriibik

    eeh, ei old jehoovatunnistaja :) ei olnud ka mikrofonipea, sorakil lokistik oli. ja ma olen valmis mürki/kaerakilet/herkuloputru võtma, et see neitsike ka ehteid ei müünud…
    püksid pole ses ametis vist tõesti kõige praktilisem munder, aga talvine aeg. ei väsi ma kordamast herr KM kunagisi tarku sõnu: kui on läinud munasarjad, siis on tõesti kuri karjas.

  5. pole siin jah mingeid ehteid. Ma ka arvasin kunagi, et ikka siuksed ja siuksed riided, aga kui ma Hamburgis Reeperbahnil käisin kord, siis sealsed olid ikka lausa suusapükstega. See tunduski nende vorm olevat. No rõve. Aga eemalt vaadates tundus äri õitsevat. Ja lõppeks ega nad seal minu meelitamiseks ei seisnud ju ka.

  6. põnev elu. ja mina näen poe ees vaid sõnnikuhõngulisi kirsades meeskodanikke ja traktorite väljanäitust.

    aga suusapüksid kõlab paljulubavalt.

  7. kuduvkoeraomanik

    Kas selle kandi prostidest hiljuti mingi meediakära ei olnud? A la pealtnägija saade vms, muid ma eriti ei satu vaatama.

  8. Teet Identi

    sadosado-vettä, sadosado-lunta, ei sado sam-ma-lii-a!

  9. kodutriibik

    oh õnneks, KEEGI ikka mäletab, sa mu Teedukene :)

  10. Mõtlesin omaette, et kuda sa seda laulu tead. Aga nüüd ühendas ära, eks asi oli Loitas.

    Tarmo, sa oled nüüd küll pärleid sigade ette loopinud. No ei tea me kumbki Neemega, mida see Кудри вьються tähendab. :-(

Lisa kommentaar

