Tahtsid kevadet? No mis sa vigised nüüd selle jõleda lörtsi üle!

Varbad said eile nii märjaks, et täna ei viinudki last lasteaeda. Nad olid eile ikka täiesti läbi vettinud. Lapsed, see tähendab.  No minu varbad said ka märjaks, sellepärast ei viinud. Ei viitsinud õue minna. Nagunii käib vigin: see pole aus, et Mirril vaheaeg on! No täna on siis mõlemal vaheaeg. Ja õnneks ei kasutatud seda kurjasti ära: ei ärgatudki ilmsüüta ilmel kell seitse näiteks. Vaid enam-vähem kolmveerand üheksani venitati välja. Ja nüüd mängivad, uks kinni, oma toas vägagi rahumeelselt. Ma usun, et Mirr on viimaks aru saanud: kahekesi on ikka lõbusam.

Nojaa, nojaa. Aga märg, jah. Saapaostu enam ette ei võta, aga juba sügisel unelesin kummikutest ja nüüd peaks selle tembu ära tegema. Mitu nädalat tagasi nägin Lindexis hõrke lilla-musta-valgekirjusid lillelisi botikuid ja oleksin kirest äärepealt hullunud. Seda enam, et mul on Lindexist soetatud täpselt sama mustriga kandekott! Nujaa, aga üks stiiliteadlik maadam väitis oma kogemustele toetudes, et Lindexi jalavarjud on nirud. Ja ma tahaks nagunii veidi ringi vaadata. Aga kus on ilusaid kummikuid? Armsaid ja lõbusaid, mis tuju heaks teeksid?

hello-kitty-kummikud-2

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Anu

    tjah, möödas on need ajad, mil Selveri lett ajas ilusatest kummikutest üle. ma ei tea, kuhu nad kadusid. enam ei olegi nagu kuskil.
    meil on väiksemal ka “koolivaheaeg”. nii mõnus on, ei pea vara ärkama, nagu puhkus oleks. või noh, pisipunn ikkagi ärkab kell 7 :D õnneks läheb pisukese juhendamise peale vaguralt telekast multikaid vaatama ja ma magan õndsalt ohates edasi.

  2. Põhimõtteliselt ebay, aga muidugi kui kohe tahaks jalga torgata, siis ei ole sellest abi. Ostsin olude sunnil ühed mustvalged lillelised ABC kingast sügisel ära, pärast vaatasin härdal pilgul neid imeilusaid kummikuid, mida ebayst oleks saanud.

  3. Mul oli sügisel jälle vastupidine mure – igal pool olid lillelised ja muumustrilised kummikud, aga minul oli idee fixe, et mul peavad olema just mustad või rohelised jahimehe tüüpi kummikud. Ja no ei tehta selliseid naistele… Lõpuks ikka leidsin.
    Kas Sa Trendexpressist oled vaadanud? Seal on tavaliselt lahedaid asju.

  4. mul on eestis jahimeherohelised kummikud. aga nüüd siia seoses kanalaga tahan selliseid mururohelisi lillekestega, et istuda kompostihunniku veerel, suur ülgkübar peas, lonksata vanaaegsest klaasist proseccot ja kuulata kanade kaagutamist.

  5. Terje

    Sügisel oli Nõmmel, Raudtee ääres Perekinga poes. Kas just selliseid sangadega, aga väga nupsikuid kummikuid küll,

  6. Meie ostsime Walkingust sügisel Kaisaga ühesugused kohe. Kummikutel on stseenid idüllilisest maaelust maitea, kas 20ndate algusest või nii. Nagu vanaaegsed vesipildid. Väga nunnud aga Kaisal ajab üks vett sisse. Ma arvan, et kõik need kenad kummikud on suht mittetöökindlad. Rohelised on kindlasti vastupidavamad.
    Mulle meenus veel eesti film “Keskea rõõmud” lemmikstseen, kus Tõnu Kark ostab Põltsamaa ETKVL kaubamajast rohelisi kummikuid :-D Tal oli sitalaotamiseks just selliseid vaja.

  7. kodutriibik

    No ma sitalaotamiseks võtaks kah rohelised, aga linnas tahaks midagi nunnumat …

  8. marit

    Soovitan ka Nõmme Perekinga poodi. Seal päris ok valik nii suurtele kui lastele.

  9. kodutriibik

    peab vist siis jah Perekinga minema, mul möödunud sügisest sealt väga helge mälestus. eBay-tüüp ma kahjuks pole vist, ei taha siga kotis osta …

  10. anna

    Mul oopis kummariväline jutt: kui sul see Päevalehe lisa veel alles on, siis sa võiksid tead tegelikult saata küll. Mul läks täitsa meelest õigel päeval ja selgub, et keegi siinkandis ei telli seda lehte.

Lisa kommentaar

