Kõik sai alguse sellest, et juust oli hallitama läinud.

Servad olid kaunilt türkiissiniseks tõmbunud ja Tarmo asus neid ära lõikama. Aga kuidagiviisi oli muidu kena puhta juustukese KESKELE samuti üks läbiv hallitusteema tekkinud, niiöelda leitmotiiv. “No stantsi see kuidagi välja,” pakkusin ma. Ja hakkasin siis laulma: “Ma stantsin, stantsin, stantsin ja õnnest naeran-nutan.”

Mispeale herr pareeris:  “Stantsin sinuga taevas, ainult tähed jalge all.”

Kõige hullem oli ikka matinuudelik jorin: “Stantsi nii, et ma tunneks sinu keha.”

Jätkuda võiks ta proletaarses vaimus siis nii: “Muusikat teeb tsehhinurgas vana kantribänd.”

Tänase päeva armsaim vahepealkiri: “Kook karjus ja ähvardas”.

Lugu ise muidugi kah super! Peep on täielik Pronksmees ju! Meenub “Sõprade” Ross ja tema õnnetu kunstpäevitus …

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. AV

    Kas sa seda ikka tead, et stants on inglise keeli näiteks “(punching) die” ja saksa keeli näiteks “Stempel”, ning arva ära, milliseid nende tõlkeid ma olen näinud? Meelest ei läe mul iial ka paarsada lehekülge pikk stantspingi kasutusliidese teadete eesti tõlge, kus teated tohtisid olla vist kuni 60 tähemärki pikad, ühes reas ja tingimata ilma täpitähtedeta.

    Kooliajal jutustas ajalooõpikutes enamik teksti tööliste strekidest ja nii tore oli paari tähe parandamise järel lugeda, kuidas näiteks Putilovi tehases puhkes järjekordne breik, mis arenes üle-venemaaliseks breigiks, nii et isake tsaar kiristas hambaid.

  2. Anu

    neiu mustas kleidis, stantsi veel, stantsi veel… :)

  3. kodutriibik

    siis vast juba neiu mustas kitlis :)

  4. Tarmo

    Stants kestab veel…

  5. kalake

    Tulge kõik nüüd et stantsida valssi…

  6. Teet Identi

    Ma stantsin, stantsin, stantsin; ja õnnest naeran, nutan…

  7. Teet Identi

    haugi mälu :)

  8. “ETV ilmateade ei ole õudussaade”, nentis Kook. :-D
    Minuarust küll on enamus ajast see ilm ikka nii õudne, mida nad ennustavad.
    No tegelt sain mina ka naerukrambid kahel õhtul.

  9. AV

    Lisan veel põneva juustukohase terminivihje, et töövahend “nibbler” on teatud kontekstis “jadasälguti”.

Lisa kommentaar

