Noniinoniinonii, kintsude kibelus rahuldatud. Soetasin Suva vabrikupoest Triangli promotud muhu mustriga sukakad. Muster, tundub, võiks küll tiba kitsama triibuna joosta, sest siredamaks see sirgeldus säärt ei tee. Aga laiem muster on muidugi uhkem. Neid rahvuslikke asjandusi näppida oli puhas rõõm. Uhagu aga edasi. Punase mustriga mustad põlvikud olid ka väga kaunid.

Õigupoolest on mul bizibizikene pohmell. Ent eilne õhtu oli seda väärt. Soovitan soojalt Nukuteatri vastas asuvat veinirestorani In Vino Veritas, kus reede õhtul oli niivõrd mõnus – ja turistivaba, kui meie endi laudkonda mitte arvestada – sumin. Kamin küdes, kõik lauad olid täis, vein voolas ja lärm oli hubane. Pizzavalik oli väike, kuid pizza ise oli vägev lahmakas. Laua soovitan tõesti kinni panna.

Kaubanduslikele teadaannetele lisaks meeldiv uudis: Varraku värske raamatublogi. Seal ka rodu huvitavaid linke – näiteks herr Õnnepalu Esna-blogi.

Tarmo on enda sõnul nagu Eha Rünne, kellele on kuul kaela külge kinni jäänud.

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. just rõõmustasin, et mul ei ole vaja mitte midagi osta ja näed sa nüüd siis…. kuidas ma siis uuele balti ketile ilma põlvikute ja tennisteta minna saan…

  2. no sa peaksid reklaami raha kasseerima. Mul ka juba kihelus :), pagan. Kas võtsid mustad?

  3. kodutriibik

    mustad ikka jah. kuigi vigala mustriga sukakad olid minu meelest valgena jube kenad, šikid lausa. mustad ka muidugi.
    http://www.suva.ee/index.php?emd=show_cat&action=view&eid=337&ctnn=2
    oh, oleks me ometi sajajalgsed …

  4. mul etno sokke juba on, suur rõõm, et sukakad ka müügil. homme lähen ostma, kas seal kalamajas vabrikupoes? laste sukakad olid ühed ka täitsa kenad. tänan reklaami eest.

  5. kas need rahvuslikud tennised on juba ka müügil?

  6. kodutriibik

    tennised on eelmüügis kodukal http://www.rahvusmeened.ee/

    aga jah, tuvastasin täna, et kaupsi poes on suva sukakatel täpselt sama hind mis vabrikupoes, nii et vahet pole. eeldaks ju, et vabrikupoes on asi odavam …

  7. ma ostsin siis vabrikupoest täna muhu omad ära. ka mustad. ütleks, et üpris paksuks teevad jalad. või on asi selles, et ma olen tavapärasest 15 kg raskem ja see avaldub ka koibades. kaalusin tükk aega, kas võtta vigala mustad või need. leevikesele ostsin punased laste omad. ja kahjuks ka lolli jussiga pidžaama. no teine nii tahtis.

  8. kodutriibik

    lohutuseks: ega rahvasuus ilmaasjata sõna “raskejalgne” kasutata…

Lisa kommentaar

