Aeg-ajalt käin magamistoas, sätin tõbisel härral tekikest, pakun end teetegijaks ja aitan ihu küljest kadunud kraadiklaasi otsida. Aga tegelikult on õde Bljäädi visiidid muidugi sügavalt omakasupüüdlikud, sest padja peal, kus muidu puhkab minu pää, ilutseb suur Laima kommikarp. Ise kinkisin! Täna on kõigi Tarmode nimepäev, hurraa!

Enne istusin suures toas diivanil, jõin kohvi ja krõbistasin komme kõrvale, aga siis sai sündsustunne siiski minust võitu ning viisin karbi tõbise juurde.

Kui ilus ilm! Olin tubli. Kui ühe daami lasteaeda olin viinud, tegin mere ääres kena kepsaka ringi. Väga palju tihaseid oli. Kaalusin juba, et võiks jõumassinatel natuke aeleda, aga siis kartsin, et peff saab külma. Mul pole selliseid korralikke tervisesportlase vatipükse ju.

Kahe neitsikese seltsis vaadatud “Ostuhullu pihtimused” ikka päris teraapiliselt ei mõjunud. Süüa läksin ostma küll Säästukasse, kus ma pärast remonti käinud polnud – ja no täitsa nitševoo, meeldiv üllatus. Kõik, mis vaja, sain ostetud, ja no kui nad räägivad, et Selver on praegu kõige kallim pood, siis mina, kes ma muidu selline Selver kind of gal olen, otsustasin ümber profileeruda. No seda enam, et Säästäri on kodule lähemal ja vajalikud ostud saab kiirelt tehtud. Kui sabu pole.

Nujaa, aga ostuhimu pole siiski välja juuritud, sest Triangel promos säherdusi kaunitare. Ja need ju ka väga armsad. Oo, mu kintsud kibelevad! Mida võtta, mida jätta, vaat see on küsimus.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Anu

    ah et kõigi Tarmode nimepäev… siis ma pean vist juba oma eos lämmatama viha enda oma vastu, kes hommikul lihtsalt UNUSTAS kassile tabletti anda, kuigi ma talle sellekohaseid üksikasjalikke õpetusi jagasin korduvalt.
    Sinu härrale hääd paranemist, kommid aitavad raudselt kiiremini terveks saada :)

  2. P-karu

    Kas härra sai eilse ekspressi kauneima looga hakkama enne või pärast tõvega kohtumist? Õrnalt sellist palavikupoeesiat viskas küll sisse… Igatahes, ütlen ma, igatahes väga liigutav oli.

  3. millised kaunid sukad. kui mul oleks seelikuid, ma raudselt kannaks neid.

  4. kodutriibik

    palavikus tõepoolest. hee, ise ta kahtlustas küll, et sonimise moodi kukkus välja, aga ma kinnitasin, et väga poeetiline.

Lisa kommentaar

