Ma ei mäleta, et oleksin varem näinud draamasarja, kus kaks inimest peavad pool tundi järjest dialoogi,  ja jube kaasahaarav on. Ega asja teinud muidugi halvemaks ka see, et psühhoanalüütiku rollis oli Gabriel Byrne ning tema patsient Blair “Underwear” Underwood (SATC fännid ehk mäletavad Miranda mustanahalist peikat). Ühesõnaga, “In Treatment”, mida ma vist kuskil Kuldgloobuse-nimestikus nägin, aga millest siis muhvigi ei teadnud.

Niisiis on teisipäeva õhtud nüüdsest sisustatud (Soome TV1). Enne seda veel samalt kanalilt midagi mu madalamatele tungidele ehk värske miniseriaal “Mõistus ja tunded”. Peaasi on käkid õigeks ajaks voodisse kupatada.

Kui nüüd mõtlema hakata, siis ma ei vaatagi muidu ühtki seriaali. Ainult “Grey anatoomiat”, mis lahke Tarmo mulle kohale vedinud on. See “Teraapias”, muuseas, põhineb Iisraeli sarjal. Hakka või Iisraeli sarju otsima. Väga intrigeeriv. Üks mu lemmiklavastajaid Amos Kollek, kelle “Fast Food, Fast Women” on mu elu edetabelites … no järsku isegi esikolmikus, on kah sealt pärit.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Omg, kui ma kusagil näen või kuulen Gabriel Byrne nime, siis ma olen koheselt müüdud. Nii et ma reserveerin siis ka oma teisipäeva õhtud ära.

  2. kodutriibik

    jah, ma kah nagu mäletasin või kahtlustasin, et sulle võiks meeldida.

  3. siuu

    Grey anatoomia alustas Fox Life peal uuesti alates esmaspäevast:) aeg on aint nadi 1:45
    Ma pole kordagi seda seriaali vaadanud Eestist, aga SATCi fännina armusin sellesse Life kaudu (ma ei teagi millist hooaega nad esmaspäevani näitasid).

  4. Katariina

    Sattusin ka kogemata kanaleid klõpsides seda vaatama ning kui nad juba ead ja ajad polnud teinud muud, kui rääkinud, aga rääkinud nii, et ma isegi pssile ei saanud, siis tuli meelde, et sa kirjutasid sellest :-).
    Midagi vähemalt vaadata, nüüd kui mu ühtegi lemmikut kusagil ei näidata. Et kust te küll saate neid Greysid ja Loste ja Koduperenaisi..

  5. kodutriibik

    nagu ütles vana juut: iz tumbotški, iz tumbotški …

  6. Ma avastain ka, et juba AMMU ei ole mul mitte ühtegi seriaali, mida ma regulatsoorselt vaatan. Kolmapäeva õhtul helsingi hotellis telekapulti klõpsides sattusin ühele inglise seriaalile. See peab olema “Mõistus ja tunded” , mõtlesin ma omaette. Ta pole küll nii nauditav kui see Hugh Granti ja Emma Thompsoniga variant, aga ikkagi briti värk.

  7. No ja siis selle järgi tuli see Treatment ja algul ma mõtsin, et ma ei jaksa seda juttuvada kuulata aga jaksanis. Aga ma ei saa aru, kas näidatakse nagu kaks osa korraga? Ja järgmine õhtu samuti. Ma pole kava vaadanud.

  8. kaks osa korraga, aga ainult teisipäeviti. oh, kuidas mulle meeldib. nii kenasti on näha, kuidas inimesed endale ja teistele valetavad …

  9. Pingback-viide: lihtsalt « Life is wasted on the living

  10. kodutriibik

    sul, Lupetta, oli õigus – avastasin, et ka täna, neljaba, on kaks osa…

Lisa kommentaar

