Mii köögis: “Ma tahaks ühe tüki kana. Kanapauerit.”

Mii vaatab, kuidas  hamster juustu sööb: “Näe, Krõpsul on juustupauer sees.”

P. S. Küsisin, et kas sa ise ka tead, mis see pauer on. Mii ütles, et kuskil Mirri laulus oli olnud “banaana-pauer”.

P.P.S. See omakorda meenutab mulle, ropp, nagu ma olen, kedagi Sita Poweri nimelist filmitegelast, kelle Tarmo kunagi IMDB-st leidis. Eelnevalt olime märganud “Tribla nagu Beckhami” lõputiitrites Sita Palli.

Ja kiire otsing IMDB-s annab teada, et on kõikvõimalike kino-Sitade seas on olemas ka:

1) Sita Luna

2) Sita Ram

3) Nick Sita

4) Rae Sita

5) Sita Mani

6) Sita Sing

ja minu personaalne lemmik 7) Sita Kone.

Tarmole meenus ka omaaegne India film “Sita ja Gita”. Ning IMDB andmeil on olemas värske animafilm “Sita Sings The Blues”.

16 kommentaari

Filed under Uncategorized

16 responses to “

  1. Ma jätsin praegu kõrvallauas istuvatele kohvetajatele väga imeliku mulje, kui siin omaette turtsusin. Väääga kahtlustavalt silmitsesid igatahes.

  2. e

    Töötasin kunagi ühes tai restoranis Tallinnas. Hommikul tööle minnes ei suutnud piisavalt kiiresti signalisatsiooni deaktiveerida. Millegipärast oli suhteliselt piinlik vastata turvafirma küsimusele, mis on signalisatsiooni parool, sõnaga “sita”. Mis siis, et tegemist hindu jumalannaga.

  3. kroonijuveel

    Ma ehmun iga kord, kui loen, et Suri Cruise jne. Et võeh, mis ometi Tomiga juhtunud on! Sita Pall – tase!

  4. epp

    Meenutagem siinkohal hea sõnaga ka Kristjan Rahnu kunagist treeningukaaslast Sita Waru…

  5. kodutriibik

    apppii, ei oleee!!! oligi või? Kristjan Rahnul oli ka kõva Litsi Waru …

  6. Aga mina asendasin üht suht ametlikku e-kirja saates oma nimes l-i k-ga ja nimetasin end seega…kakaks.

  7. Mh, ja ükskord on minugi sulest väljunud kiri Karu Peer’ule. Hoidsin siis tinti kokku eesnimest peale ee-sid ühendi “te” välja jätmisega. Meesterahvas oli suhteliselt ärritunud, kui ta mulle helistas peale kirja kätte saamist. Mina seevastu suutsin vaevu lauset moodustada, sest nii hllult ajas naerma.

  8. ts

    :) Mina jällegi olen kuulnud, kuidas ülemus välismaalastest külalistele nõupidamiste ruumi tutvustades (mille ta oma peas parema puudumisel ilmselt kähku “istumise ruumiks” toortõlkis), uhkelt lausus: “We are shitting here.”

  9. Tarmo

    ts, Triin käskis mul vastuseks lisada siia anekdoodi, mille ma talle täna rääkisin:

    Porutšik Rževski on ballil ja tunneb tungivat vajadust vabaneda joodud rohkest šampanjast.
    Aga maja on võõras ja ta ei tea, kus “istumise ruum” on. Viimaks märkab seinas väikest ust, astub sisse ja õiendab kiiresti asjad esimeses ettejuhtuvas nurgas ära.
    Ümber pöörates märkab, et ruumis on mitukümmend peorõivais inimest, šampanjaklaasid käes.
    Rževski: “No tõepoolest, härrased, leidsite ka koha…!”

  10. Anu

    mul omaette urg tööjuures, kus saab rahulikult omaette ka naeru kõkutada. see “we are shitting here” on ikka väga hea :D

  11. minul kipuvad kiiresti kirjutades sõnas “istuma” i ja s kohti vahetama. õnneks olen enamasti enne kirja ärasaatmist ikka sabast kinni saanud, aga paar korda on vist sõrmed silmadest kiiremad ka olnud :)

  12. kai

    sitanaljad olid ikka liiga lõbusad, ääriveeri haakub aga mu mingile netiühenduse lepingule oli aasta tagasi alla kirjutanud keegi neiupõlve nime ja abikaasa oma vahel otsustada mittesuutev proua Rägapart-Trilljärv

  13. Kiisik

    Kas äkki Ozzy ema? Sellega oli Lupettal ju oma jutt.

  14. Lugu on moraal sellest, et kui oled otsustanud (või otsustusvõimetu) sellist nime kanda, siis pead olema valmis ilgeteks nimemoonutusteks.
    Nimetet perekonnanimest sai Rögapart-Trillparv ühe muukeelse inimese käes, kes üritas nime andmebaasi sisse lüüa. Õnneks sain õigel ajal jälile.

  15. AV

    Kai: kümmekond aastat tagasi kurseeris Tallinna ja Helsingi vahel laev, mille kapten oli Rägapart (nii kui sadamast välja keeras, öeldi valjuhääldist: “Lugupeetud reisijad! Kapten Rägapart tervitab teid reisilaeva … pardal.” jne). Arva ära, mis lastelaul (viis G. Ernesaks, sõnad E. Niit) mulle meelde tuli!

    Kuskil pangas on teller Nelja Kelk, mis asjaolust ajendatuna otsisin sarnaseid nimesid juurde: vt http://folgita.blogspot.com/2008/10/r-828-pev-can-he-swing-from-web-no-he.html#nelja_kelk

  16. Eee, “Seeta ja Geeta” oli selle filmi nimi.

Lisa kommentaar

